حضور بیش از ۴۵۰۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان، با حضور بیش از ۴۵۰۰ دانش‌آموز خراسانی، به میزبانی حوزه علمیه خراسان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام اسدالله علیزاده در حاشیه برگزاری این رویداد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج معارف قرآن و عترت و تحکیم ارتباط دانش‌آموزان با علوم دینی، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان استان خراسان رضوی به میزبانی حوزه علمیه خراسان، در مجتمع فرهنگی آموزشی جوادالائمه علیه السلام گلبهار در حال برگزاری است.  

وی در خصوص برنامه‌های این مسابقات توضیح داد: در این مسابقات برنامه‌هایی متنوع و جذاب فرهنگی تربیتی از جمله بازی‌های معارفی، نمایشگاه‌های بصیرتی، حلقه‌های معرفت و محافل قرآنی برنامه‌ریزی شده است.  

مدیر اخلاق و فرهنگ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان هدف اصلی از این برنامه‌ها را، آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های قرآنی و تربیت نسل جوان قرآنی عنوان کرد و افرود: شرکت‌کنندگان در مسابقات به گروه‌های مختلف تقسیم شده و هر گروه دارای یک مربی تربیتی در طول مسابقات قرآنی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات، طلاب باستانی کار حوزه علمیه خراسان به ورزش باستانی نیز می‌پردازند، و امید است این مسابقات، علاوه بر تقویت ارتباط دانش‌آموزان با علوم دینی، منجر به افزایش دانش و ایمان آنان شود.

گفتنی است؛ این مسابقات از ۸ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

پایان پیام/

کد خبر 1761389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha