جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالوهاب عبدی‌پورجانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. 

وی در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد.  

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود.  

وی بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد. 

عبدی‌پور در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.  انتهای پیام/

کد خبر 1761474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha