پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) آخرین وضعیت و آمارهای مرتبط با زائرین پیاده رضوی در دهه کرامت و تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از آنها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حسین رضایی در مورد حضور زائران پیاده در مشهد در دهه کرامت گفت: در سال‌های گذشته حدود ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد مشرف می‌شدند، اما امسال با توجه به وضعیت آب و هوایی مساعد مشهد پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران پیاده در ایام دهه کرامت بیش از ۱۰ هزار نفر باشد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که در روزهای پایانی دهه کرامت به مشهد مشرف شوند، قطعا به این آمار تا روزهای پایانی دهه کرامت اضافه خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران در میانه راه نیز صورت گرفته است. همچنین ۵ ایستگاه صلواتی در مسیر جاده نیشابور به مشهد فعال است و برای پذیرایی از زائران آمادگی دارد. همچنین یک ایستگاه نیز در مسیر قوچان به مشهد، یک ایستگاه در مسیر جاده فریمان و یک ایستگاه در مسیر جاده سرخس فعال شده است.

وی اظهار کرد: زائرانی که از نیشابور مشرف می‌شوند، یک روز در مشهد اقامت خواهند داشت و پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت و بازگشت زائران در مشهد صورت گرفته است.

پایان پیام/

کد خبر 1761863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha