خدمت رسانی به نیازمندان در اولویت برنامه های دهه کرامت

کرامت پیرنیا گفت: مهمترین هدف برنامه های دهه کرامت، خدمت رسانی به نیازمندان و خانواده های کم بضاعت در راستای ترویج فرهنگ رضوی است.

کرامت پیرنیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان اینکه شعار امسال دهه کرامت «با شما سربلندیم» است، گفت: امسال همچون سال های گذشته کانون خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت یکسری ویژه برنامه برای بزرگداشت این دهه در نظر گرفته است.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت افزود:حضور خادمیاران رضوی در نماز جمعه و برپایی موکب خدمت رسانی یکی از این برنامه ها است.

وی از اجتماع دختران شهرستان خبر داد و ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت، برگزاری جشن روز دختر و تجلیل از دختران نخبه علمی، ورزشی و... است.

پیرنیا اظهار کرد: در این دهه مبارک پویش گره گشایی به رسم اهل بیت (ع) با مشارکت اصناف شهرستان برگزار خواهد شد و در این پویش قصد داریم از نیازمندان و ایتام دستگیری کنیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به برپایی پاتوق کتاب در مدارس، ادامه داد: در این پاتوق ها کتاب هایی از سبک زندگی و سیره حضرات معصومین (ع) در معرض دید دانش آموزان قرار داده می شود.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت در نظر داریم کرسی های تلاوت قرآن کریم را در مساجد برگزار کنیم، ابراز کرد: برگزاری شب شعر رضوی، تجلیل از ورزشکاران مدال آور و تجلیل از نخبگان علمی، برپایی ایستگاه های فرهنگی در مدارس با مشارکت نوجوانان، غبارروبی گلزار شهدا، عبارت از بیماران و دلجویی از خانواده های متوفی بخش دیگری از برنامه های دهه کرامت است.

پیرنیا از برپای اردوهای جهادی سلامت در دهه کرامت خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت پزشکان خادمیار رضوی در نظر داریم این اردوها را برگزار کنیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت یادآور شد: با تاسی از سیره امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت سفره های رضوی به منظور اطعام نیازمندان برپا خواهند شد.

وی با اشاره به تجلیل از کارکنان نمونه شاغل در ارگان ها و نهادهای خدمت رسان عمومی، عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت در راستای حمایت از جوانی جمعیت، تجلیل از مادران دارای سه فرزند به بالا است.

پیرنیا با بیان اینکه سعی کردیم در این دهه مبارک با سالمندان و ایتام دیدار کنیم، عنوان کرد: علاوه بر این جشن های میلاد امام رضا (ع) با همکاری خادمیاران رضوی عضو ۱۹ کانون تخصصی و کانون های محله ای در سطح شهر درب بهشت، بلوک، علی آباد و روستاهای میانده و دولت آباد برگزار خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت خادمیاران رضوی در چایخانه امام رضا (ع) واقع در چهار راه بیمارستان امام خمینی (ره) شهر جیرفت به مدت ۱۰ روز خدمت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف برنامه های دهه کرامت، خدمت رسانی به نیازمندان و خانواده های کم بضاعت در راستای ترویج فرهنگ رضوی است.

کد خبر 1761829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha