برگزاری مسابقات فرهنگی کتابخوانی و عکس پیوند صادق

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان گفت: مسابقات فرهنگی کتابخوانی و عکس پیوند صادق ویژه عموم مردم در حال برگزاری است.

مهدی کیوان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) برگزار می شود که زمان ارسال پاسخ سوالات تا ۲۶ اردیبهشت ماه تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: محتوای مسابقه، کتاب آزادی معنوی شهید استاد مرتضی مطهری (ره) می باشد که در پایان به ۱۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه به هر نفر جوایز یک میلیون ریالی اهداء می شود.

 کیوان عنوان کرد: کتاب به صورت فایل pdf طراحی شده و علاقه مندان تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند به آیدی @michaeyl پیام داده و ثبت نام کنند و فایل کتاب و سوالات رو تحویل بگیرید.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان با اشاره به نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بیان کرد: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران و بسیجیان را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملی حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه‌های عقیدتی و بصیرتی محقق می‌شود.

 کیوان بیان کرد: دیدار کارکنان پایور و بسیج و مربیان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه و فرهنگیان با امام جمعه، سخنرانی و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان جهت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجلیل از کارکنان، مربیان، هادیان سیاسی بسیج و دست اندرکاران عرصه جهاد علمی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج، مسابقه کتابخوانی با محتوای آثار شهید مطهری، نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌های بسیج، پایگاه‌ها، مساجد و مدارس و نواختن زنگ سپاس معلم در سطح مدارس، از مهمترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فراخوان فیلم و عکس پیوند صادق

وی با اشاره به فراخوان فیلم و عکس پیوند صادق افزود: در این راستا علاقه مندان آثار و روایت خود را در قالب فیلم و عکس از مراسم شهادت امام صادق علیه السلام از مدرسه، مسجد و محله خود را برای ما در پیام رسان شاد، ایتا، بله و روبیکا ارسال کردند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بود، گفت: در این راستا شرکت کنندگان ۵ عکس و یک فیلم ۳ دقیقه ای از مراسم خود را به همراه نام مدرسه، نام شهر، نام و نام خانوادگی و شماره مدیر مدرسه را برای ما ارسال کردند.

کیوان افزود: در پایان با اعلام نتایج به ۶۰ مدرسه به قید قرعه هدایای ۲۰ میلیون ریالی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 1761918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha