ششمین رویداد ملی «نگارا» در کاشان برپا می شود

مدیر رویداد ملی نگارا از برگزاری ششمین نمایشگاه این رویداد با برپایی دو سالن تخصصی «حجاب و عفاف و مد و لباس» و «صنایع دستی و سوغات» در کاشان خبر داد.

سید احمد تکیه ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ششمین رویداد مد و لباس و حجاب، عفاف، سوغات و صنایع دستی نگارا همزمان با جشن گلابگیری در کاشان برپا می‌شود.

مدیر رویداد ملی حجاب و عفاف نگارا افزود: این رویداد فرهنگی هنری اقتصادی، طی سه روز از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در دو سالن تخصصی «حجاب و عفاف و مد و لباس» و «صنایع دستی و سوغات» برای نخستین بار در تالار قصر سروی فین علیا کاشان برپا می شود.

تکیه ای در خصوص برنامه‌های شاخص سه روز برگزاری این رویداد گفت: در روز اول این رویداد از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ افتتاحیه نمایشگاه برگزار خواهد شد؛ روز دوم از ساعت ۱۸:۳۰ ورکشاپ جشنواره فردخت برگزار می شود که ۳۵ نفر از برترین طراحان مد و لباس کاشان در آن شرکت می کنند و پس از داوری طرح های برتر برگزیدگان معرفی خواهند شد.

مدیر رویداد حجاب و عفاف نگارا افزود: همچنین در روز پایانی، اختتامیه رویداد ملی نگارا را شاهد خواهیم بود که این مراسم همزمان با افتتاحیه جشنواره فرشته شو۲ خواهد بود که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری کاشان برپا می شود.

تکیه ای ادامه داد: در مدت برگزاری این رویداد، بن تخفیف در بین نهادها و شرکت کنندگان توزیع خواهد شد؛ به خریداران، متناسب با میزان خرید، کارت خرید اهدا می شود و هر شب قرعه کشی و اهدای جوایز به برگزیدگان را خواهیم داشت.

مدیر رویداد حجاب و عفاف نگارا افزود: همچنین مسابقات مختلفی را در طول برپایی این رویداد شاهد خواهیم بود و جوایز متعددی برای شرکت کنندگان در مسابقات و خریداران در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، کمک به اشاعه و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، فراهم ساختن بستر مناسب برای علاقه مندان به تهیه پوشاک ایرانی و اسلامی، بسترسازی و هویت سازی، معرفی ظرفیت‌های طراحی و تولید محصولات ایرانی اسلامی و زیست عفیفانه از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری کاشان، موسسه فرهنگی هنری سیمای شهر سلام، کارگروه مد و لباس کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، اتاق اصناف کاشان، مرکز خدمات حوزه های علمیه منطقه کاشان، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل و مؤسسات و نهادهای فرهنگی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

کد خبر 1761932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha