دشمن در عرصه فرهنگی وارد پیکار با انقلاب اسلامی شده است

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، قوی شدن است و امروز دشمن در عرصه نظامی و رسانه ای و نیز در عرصه فرهنگی وارد پیکار با انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به قدرت بالای نظام جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای انقلاب طی سالیان پس از پیروزی اظهارکرد: عملیات وعده صادق نشان داد قدرت و اقتدار نظامی انقلاب اسلامی هرگونه تهدید را از سر مردم دور می‌کند.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران روز به روز بیشتر و قوی تر می شود، عنوان کرد: عرصه رسانه ای نیز موقعیت خطیری است که باید دلسوزان و دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی مواظب فریب رسانه‌ای و جنگ دشمن باشند و با جهاد تبیین دشمنی دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شده که این شور و نشاط انقلابی مردم و روحیه جهاد و مبارزه با مستکبرین، به دلیل ایمان آن ها است و لذا در جنگ فرهنگی، ایمان مردم و جوانان را نشانه گرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان، حمله به عفاف و حجاب را یکی از برنامه های دشمنان برشمرد و بیان کرد: حمله به حجاب و سوق دادن جامعه به سمت فساد با هدف تضعیف ایمان مردم صورت می گیرد که باید هشیار باشیم.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: مردم از طرح مقابله با بی حجابی «نور» که توسط نیروی انتظامی و گروه‌های مردمی ستاد امر به معروف صورت می گیرد، رضایت کامل را دارند و هیچ چیز مانع نخواهد شد که آنان عقاید دینی، مذهبی را نادیده بگیرند و به فراموشی بسپارند.

کد خبر 1761971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha