برگزاری رویداد قرآنی ۳۰۰ نفری در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

اولین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و ادعیه خوانی ویژه کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، اولین دوره مسابقات قرآن کریم با هدف ایجاد انس کارکنان و خانواده مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با قرآن، تقویت توسعه فضای معنوی، تشویق نخبگان این حوزه، شناسایی کارکنان مستعد، الگوسازی در فعالیت های قرآنی، گسترش مفاهیم آموزشی و پژوهشی قرآن و عترت توسط معاونت منابع انسانی و واحد روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب برگزار شد. 
 
شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته های شفاهی قرائت، ترتیل، حفظ بزرگسالان و کودکان، اذان، ادعیه خوانی و رشته های کتبی مفاهیم قرآن به رقابت پرداختند.

در این رویداد قرآنی بیش از 300 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به رقابت پرداختند.

 گفتنی است، برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای اولین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده بزرگ سالکو به همت معاونت منابع انسانی و روابط عمومی این شرکت و از چندین ماه قبل آغاز و خوشبختانه با استقبال و حضور پرشور برگزار شد. 

این مسابقات در محل حوزه علمیه رضویه برادران و حوزه علمیه فاطمیه خواهران لامرد برگزار شد و برگزیدگان این مسابقات پس از اعلام هیئت داوران معرفی و طی آیینی از آنان تجلیل خواهد شد.خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1761989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha