جشن های دهه کرامت به میزبانی بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود

جهان اسلامی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت دهه کرامت، گفت: بقاع متبرکه شاخص میزبان جشن های دهه کرامت هستند.

جهان اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت دهه کرامت، گفت: بقاع متبرکه شاخص میزبان جشن های دهه کرامت هستند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت افزود: به همین منظور در بقعه متبرکه امامزاده سید عبدالله مردهک و امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) جشن برپا می شود.
وی بیان کرد: همچنین در شهر جیرفت در بقعه متبرکه بی بی شهربانو نیز جشن ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.
اسلامی ابراز کرد: یکی از برنامه های هر ساله در دهه کرامت بزرگداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان است که امسال این مراسم همزمان با جشن های میلاد امام رضا (ع) در بقاع متبرکه امامزادگان سلطان سید احمد ساردوئیه و سید عبدالله مردهک برگزار می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت، برپایی محفل انس با قرآن کریم است که امسال به میزبانی بقعه متبرکه بی بی شهربانو برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت وقف، عنوان کرد: وقف یا همان صدقه جاریه از کارهای نیک و پسندیده مورد تاکید اسلام می باشد که برای انسان باقیات و صالحات است.
اسلامی ترویج فرهنگ وقف در جامعه را ضروری خواند و گفت: در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در حوزه فرهنگی وقف چندانی نداریم از اصحاب رسانه انتظار داریم در فرهنگ سازی این مهم به کمک ما بیایند قطعا وقف در حوزه فرهنگ باعث ارتقای فرهنگ جامعه می شود.

کد خبر 1762057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha