سبک زندگی اسلامی با عمل به آموزه‌های قرآنی محقق می‌شود

باژرنگ، قرار گرفتن در مسیر قرآن کریم و تبعیت از اهل بیت (ع) را مایه سعادت و سرافرازی انسان برشمرد و اظهار داشت: توجه به امام زمان (عج) در سایه عمل به دستورات قرآن و رهنمودهای اهل بیت(ع) راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی انسان را هموار می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمدرضا باژرنگ، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان در مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» که در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، قرار گرفتن در مسیر قرآن کریم و تبعیت از اهل بیت (ع) را مایه سعادت و سرافرازی انسان برشمرد و اظهار داشت: توجه به امام زمان (عج) در سایه عمل به دستورات قرآن و رهنمودهای اهل بیت(ع) راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی انسان را هموار می‌سازد.

باژرنگ با بیان اینکه ملت ایران اسلامی، انقلاب کردند تا در مسیر رسیدن به امام زمان (عج) قرار گیرند، افزود: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی که با ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنان غیور این سرزمین به دست آمده را نباید دست کم گرفت.

وی با اشاره به موشک باران اسرائیل توسط پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نباید موشکهایی که از داخل ایران اسلامی به سوی اسرائیل و عین الاسد(مهمترین پایگاه ارتش ایالات متحده آمریکا در عراق) پرتاب شد و دشمن جرأت پاسخ گویی را نداشت، دست کم گرفت.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان، تصریح کرد: ما با قرار گرفتن در راه عزت و استقلال برای حمایت از امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان گام برداشته‌ایم و باید قدردان والدین و بزرگترهای خود باشیم که ما را در قرار گرفتن در این مسیر حمایت و هدایت کردند.

در ادامه این مراسم رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مسابقات و تقدیر از مدیرعامل و همکاران شرکت گاز استان که در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابتها تلاش کردند، افزود : به لطف الهی و با برنامه ریزی و دوره های آموزشی برگزار شده، ضمن رشد ۳۵ درصدی شرکت کنندگان، شاهد افزایش سطح مسابقات بوده و بدین جهت از برترین اساتید مجرب و بنام قرآنی استان جهت داوری دعوت بعمل آمده است.

شرفی با بیان اینکه مسابقات «بهار در بهار» در رشته‌های مختلف تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه با حضور ۴۰۳ نفر شرکت کننده برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: برای شرکت در این مسابقات ۱۱۹ نفر همکار، ۱۰۸ نفر همسران همکاران و ۱۸۴ نفر فرزندان خانواده شرکت گاز استان زنجان ثبت نام کردند و برندگان با کسب حد نصاب امتیاز به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

کد خبر 1762105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha