برگزاری سمینار علمی «تاریخ اسلام در کریمه»

اداره مرکزی مذهبی مسلمانان کریمه و شهر سیمفروپول، یک سمینار علمی با عنوان «تاریخ اسلام در کریمه: مؤسسات مذهبی، مدارس و مساجد» برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، اداره مرکزی مذهبی مسلمانان کریمه و شهر سیمفروپول، پایتخت این کشور سمینار علمی درباره «تاریخ اسلام در شبه جزیره کریمه: مؤسسات مذهبی، مدارس و مساجد» » را در داخل سالن کنفرانس مسجد «سیت ستار» برگزار کرد.

این سمینار در شهر سیمفروپول زیر نظر مرکز فرهنگی آموزشی اسلامی بانوان با حضور تعدادی از معلمان موسسات آموزشی مرکزی وابسته به اداره اسلامی در شهر سیمفروپل برگزار شد.

در طول این سمینار، پروفسور شفیقه عبدالرحمن، متخصص میراث فرهنگی و تاریخی، درباره فعالیت های فرهنگی و آموزشی در شبه جزیره کریمه و اهمیت نقش مؤسسات و مدارس اسلامی سخنرانی کرد.

در مارس گذشته، مرکز فرهنگی اسلامی زنان در شهر سیفاستوپل وابسته به اداره اسلامی جمهوری کریمه با عنوان «ارزش‌های خانوادگی: اهمیت تربیت دینی و اخلاقی در حفظ نظام مقدس خانواده» برگزار کردند.

همچنین، دفتر منطقه ای اداره اسلامی جمهوری کریمه در شهر Chornomorske از راه اندازی دوره مبانی اسلام ویژه بانوان در دو روستا خبر داد و گفت: قرآن و عقاید و حدیث نبوی در این دوره‌ها تدریس می‌شود.

کد خبر 1762133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha