اقدامات بسیج سازندگی در آبرسانی به مناطق محروم قابل تقدیر است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: به علت کم آبی آثار خشکسالی بیشتر نمایان است اما بسیج سازندگی در چند سال گذشته، اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم انجام داده که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم در آیین، افتتاح و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله استان کرمان در جیرفت، گفت: در انقلاب اسلامی دو نهاد سپاه پاسداران و جهاد سازندگی شکل گرفتند.

امام جمعه جیرفت افزود: جهاد سازندگی برای کمک رسانی به مردم و در حوزه عمرانی فعالیت های کم نظیری انجام داد اما پس از ادغام در وزارت جهاد کشاورزی جوانمرگ شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که در سپاه پاسداران، سازمان بسیج سازندگی شکل گرفت و خلاهای نبود جهاد سازندگی را پر کرد، کاری هوشمندانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر هزاران توفیق ارزشمند سپاه افزوده شد.

 حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: اقداماتی که سپاه و بسیج سازندگی در مناطق محروم انجام داده مردم را دلگرم و امیدوار کرده است و باعث شده مردم هم به کمک بسیج سازندگی بیایند و معنای بسیج هم مردمی بودن آن است.  

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: بسیج سازندگی در مناطق محروم جنوب کرمان برای خدمت رسانی به مردم با اخلاص، شور و شوق وارد میدان شده و هم مشکلات را مدیریت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بحران بی آبی جهانی است، عنوان کرد: به علت کم آبی آثار خشکسالی بیشتر نمایان است اما بسیج سازندگی در چند سال گذشته، اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم انجام داده که قابل تقدیر است.

کد خبر 1762153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha