طرح خرید یک سهم از بهشت برای ساخت حسینیه کرمانی‌ها در کربلای معلی

مدیر موکب معراج الشهدای کرمان از ساخت حسینیه حاج قاسم سلیمانی در شارع طویرج کربلا خبر داد و جزئیات شرکت در طرح ساخت این حسینیه را تشریح کرد.

امین گزستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به اخذ مجوز رسمی موکب معراج شهدای کرمان از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در سال ۹۴ افزود: از ابتدای امر نیت ما برای اسکان زائرین اربعین بود.

طرح خرید یک سهم از بهشت برای ساخت حسینیه کرمانی‌ها در کربلای معلی

مدیر موکب معراج شهدای کرمان گفت: توصیه حاج قاسم این بود بیشتر دنبال انجام کارهای بر زمین مانده باشیم و چون آن زمان موکب های سامرا و اسکان در کربلا کم بود تصمیم گرفتیم در این دو زمینه ورود کنیم.

طرح خرید یک سهم از بهشت برای ساخت حسینیه کرمانی‌ها در کربلای معلی

وی با اشاره به خدمات دهی موکب معراج شهدای کرمان در سامرا از جمله در نیمه شعبان؛ ادامه داد: از سال ۹۵ با اسکان دادن ۵۰۰ نفر از زائران اربعین در کربلا رسماً در این زمینه فعالیت کردیم.

گزستانی با اشاره به اینکه سال به سال توان خود را به تعداد ۵۰۰ نفر بیشتر، افزایش دادیم؛ تصریح کرد: سال گذشته طی ۱۰ شب ۳۵ هزار نفر را در کربلای معلی و در هزار و ۵۰۰ متری حرم مطهر اسکان دادیم.

وی گفت: مکان ثابت موکب معراج شهدای کرمان شارع طویرج و در نزدیکی حسینیه هیئت ثارالله زنجان(حاج مهدی رسولی) است و صاحب زمین نیز ارادت خاصی به کرمانی ها دارد و از سال گذشته نیت کردیم این زمین را برای احداث حسینیه کرمانی‌ها خریداری کنیم.

مدیر موکب معراج شهدای کرمان با اشاره به وسعت این زمین به اندازه دو هزار مترمربع اظهار کرد: وجه مثبت موضوع این است که صاحب زمین نوسانات قیمت دلار را در قیمت اولیه ای که اعلام کرده لحاظ نمی کند.

طرح خرید یک سهم از بهشت برای ساخت حسینیه کرمانی‌ها در کربلای معلی

وی از نیاز به تأمین ۱۰۰ میلیارد تومان برای خریداری این زمین خبر داد و گفت: ما ۲۰ هزار سهم ۵ میلیون تومانی در نظر گرفتیم و از شب ۲۳ ماه مبارک رمضان امسال که شروع کردیم، تاکنون تقریباً ۵۰۰ سهم فروخته شده است و کسانی که سهم خریداری کنند سند سهم دریافت می کنند که باقیات الصالحاتی برای آنان است.

گزستانی ادامه داد: علاوه بر این، سهم های ۱۰۰ هزار تومانی تحت عنوان خرید یک سهم از بهشت را نیز پیش بینی کردیم تا امکان مشارکت اقشار مختلف در این امر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه پس از آنکه کارهای زیرساختی انجام و سوله ای را بنا کنیم کسانی را که در خرید سهام مشارکت داشته اند علاوه بر ایام اربعین، سه روز در بقیه ایام سال نیز اسکان می دهیم؛ گفت: موکب معراج شهدای کرمان در ایام اربعین روزانه دو برابر ظرفیت اسکان در سه وعده پذیرایی نیز دارد.

طرح خرید یک سهم از بهشت برای ساخت حسینیه کرمانی‌ها در کربلای معلی

مدیر موکب معراج شهدای کرمان از تأمین آب و برق موکب توسط خود بچه های کرمان خبر داد و گفت: برای تأمین برق، ژانراتور نصب کردیم که موکب های اطراف نیز برق خود را از موکب ما تأمین می کنند.

وی ادامه داد: به برکت ساقی دشت کربلا از سال گذشته با حفر چاه و انتقال دستکاه تسویه آب از کرمان به کربلا هم برای موکب خود و هم بسیاری از موکب های عراقی آب تأمین کردیم.

طرح خرید یک سهم از بهشت برای ساخت حسینیه کرمانی‌ها در کربلای معلی

گزستانی ارائه خدمات پزشکی، مشاوره ای، جهاد تبیین، مباحث مربوط به امام زمان، مقاومت؛ شهدا و... در موکب معراج شهدا را هم مورد اشاره قرار داد. 

وی با اعلام شماره تماس ۰۹۱۶۲۱۰۲۵۰۰ جهت راهنمایی برای شرکت در طرح مورد اشاره؛ اظهار کرد: خرید یک سهم از بهشت به مبلغ ۱۰۰هزار تومان با هر توان مالی و خرید سهام زمین به مبلغ پنج میلیون تومان از طریق واریز به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۳۱۶۹۶ به نام موکب معراج الشهدای کرمان امکان‌پذیر است.

گفتنی است؛ موکب معراج شهدای کرمان در ایام سال جدای از رسیدگی به محرومان در قالب توزیع بسته های کمک معیشتی، در بلایای طبیعی اعم از زلزله، سیل و... در هر نقطه از کشور که باشد، امداد رسانی می کند.

کد خبر 1762185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha