اوقاف و بسیج دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری پای‌کار دهه کرامت

جلسه هم‌اندیشی پیرامون همکاری بسیج دانش‌آموزی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال‌وبختیاری برای گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری، کرم نظری در جلسه هم‌اندیشی همکاری بسیج دانش‌آموزی و اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری برای گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: جلسه تعاملی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه در خصوص برنامه در حریم آستان با موضوع خادمیاری افتخاری دانش‌آموزان نخبه در بقاع متبرکه و برگزاری جشن‌های میلاد پر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری افزود: در این جلسه پیرامون برنامه‌های دهه کرامت هم‌اندیشی شد و مقرر گردید؛ برنامه در حریم آستان به‌صورت سراسری در استان چهارمحال‌وبختیاری با محوریت و مدیریت حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

نظری خاطرنشان کرد: سازماندهی خادمان افتخاری دانش‌آموز با لباس متحدالشکل جهت خدمت افتخاری در بقاع متبرکه، حضور در امامزادگان و برگزاری اردوی زیارتی مخصوصا دانش‌آموزان زیارت اولی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

وی گفت: اکران فیلم اخت الرضا در مدارس با محوریت تبیین شخصیت حضرت معصومه (س) به‌ویژه مدارس طرح‌های تربیتی، دهکده پرنیان و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح دخترانه، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستان جهت بازاریابی و ارائه محصولات خود، میز کتاب، ارائه مشاوره فردی و اجتماعی با حضور مشاورین خبره با محوریت رسیدگی به موضوعات مبتلا به نوجوانان مانند اضطراب استرس مدیریت عاطفی و پیوند خانوادگی از دیگر برنامه‌های بررسی شده در این جلسه بود.

نظری یادآوری کرد: تجلیل از دختران نمونه، همکاری با حوزه‌های خواهران در برگزاری جشن روز دختر طرح بشرا، اجرای پویش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت با همکاری بسیج دانش‌آموزی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال‌وبختیاری است.

کد خبر 1762208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha