وجود حوزه علمیه در بازار اراک برغنای فرهنگی آن افزوده است

مرادی در اختتامیه جشنواره ملی عکس «زندگی با کتاب» گفت: وجود حوزه علمیه در بازار اراک برغنای فرهنگی آن افزوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمود مرادی، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس «زندگی با کتاب» که با حضور فعالان این عرصه و با اهدای جوایز به نفرات برگزیده در سرای کاشانی، بازار تاریخی اراک برگزار شد، گفت: بازار اراک یک مجموعه فرهنگی و ارزشمند است و وجود حوزه علمیه در بازار اراک بر غنای آن افزوده و شکل اسلامی و دینی به بازار داده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بهره گیری از ظرفیت حوزه در حال حاضر را ضروری دانست، و بیان کرد: دلیل وجود حوزه این است که بازار شکل اسلامی پیدا کند و نشان از این داشته که ظرافت و دقت در تجارت وجود داشته است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در بازار اراک را اتفاق بسیار خوبی دانست و ادامه داد: انسان به هر درجه‌ای از علم برسد باید دانش بیاموزد و آگاهی و دانش خود را با مطالعه کتاب به روزرسانی کند.

مرادی کتاب را بهترین دوست و یار مهربان دانست و بیان کرد: دوستی باکتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان ضروری است.

این مقام مسئول با تاکید بر ارج نهادن به جایگاه عکاسان پیشکسوت گفت: عکاسان با دیدی زیبا، آثاری فاخر و ماندگار خلق می کنند که این تلاش های آنان جای تقدیر دارد.

 در آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس «زندگی با کتاب» از عکاسان پیشکوت و برگزیدگان مسابقه عکس با موضوع کتاب قدردانی شد.

وجود حوزه علمیه در بازار اراک برغنای فرهنگی آن افزوده است

کد خبر 1762233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha