عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه عالمان ذخایر بزرگی برای مردم ما هستند، گفت: عالمانی که با علم و تزکیه و طهارت نفسانی خود آن فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان باشند زمینه هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۹ اردیبهشت) در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان زیرکوه اظهار داشت: مردم منطقه زیرکوه بر اساس آن اصل فطرت انسانی زندگی می کنند که وجود این نعمت الهی بیشتر در مناطق عشایری و محیط سالم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: فطرت های آنان خودش قانون است و در قبول حق و پرهیز از ظلم و کار زشت و خلاف قانون بهترین راهنما محسوب می شود و از سابقه های دور، حافظ فرهنگ مردم خود مردم بودند.

وی با بیان اینکه هر زمان که سلطه استعمارگران پررنگ بوده شاهد آسیب بیشتری بودیم، افزود: مناطقی که از این سلطه در امان بودند سالم تر مانده اند از جمله به شهرستان زیرکوه می توان اشاره کرد و نشان دهنده سلامت فطرت انسانی است.

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: عالمانی که با علم و تزکیه و طهارت نفسانی خود آن فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان هستند زمینه هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در گذشته های دور شاید یک درصد از فرهنگ مردم دچار آسیب می شد اما در دنیای امروز با وجود فضای مجازی که خطرناک ترین و بهترین زمان است شاهد آسیب های بیشتری هستیم.

وی در ادامه گفت: کسی که بتواند از این فرصت استفاده کند بهترین زمان است و بتوانند خود را سالم نگه دارند مقام و منزلتشان از کسانی که بعد از ظهور رشد می کنند، بالاتر است.

آیت الله عبادی در پایان بیان کرد: وقتی فطرت سالم و عالم جامع باشد حرفش حجت است و مردم آن را با جان می پذیرند و عالمان ذخایر بزرگی برای مردم ما هستند و مردم وقتی صداقت و خدمت ببینند آن را می پذیرند و مسئولان مراقب نفوذ بیگانه باشند.

کد خبر 1762248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha