اجلاسیه علما و طلاب شهرستان زیرکوه شهریورماه برگزار می شود

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه آیت الله فقیه تبلور کاملی از خداجویی و خداگویی بود، گفت: اجلاسیه علما و طلاب شهرستان زیرکوه به منظور بزرگداشت مقام آیت الله فقیه در شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۱۹ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز به عنوان روز فرهنگ شهرستان زیرکوه انتخاب شده است به این دلیل که شاهد برگزاری اولین اقامه نماز جمعه توسط آیت الله فقیه در خراسان بزرگ در اردیبهشت ۵۹ بودیم.

امام جمعه زیرکوه در ادامه گفت: اجلاسیه علما و طلاب شهرستان به منظور بزرگداشت مقام آیت الله فقیه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیت الله فقیه انسان جمع و وارسته ای بود، افزود: ایشان فقط به آموختن اکتفا نکردند و با دوبال علم و عمل محبوب مردم شدند و تواضع و فروتنی ایشان زبانزد همه مردم شهرستان است.

حجت الاسلام صباغیان ادامه داد: آیت الله فقیه تبلور کاملی از خداجویی و خداگویی بودند و از مهم ترین ویژگی های ایشان می توان به مردمی بودن ایشان و تلاش برای رفع مشکلات آنان اشاره کرد.

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: با الگوگیری از آیت الله فقیه باید گوش شنوایی برای مردم به خصوص جوانان باشیم با توجه به جنگ نرم و ترکیبی که رو به رو هستیم ساده زیستی آیت الله فقیه می تواند الگوی مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال الگوسازی برای نسل جوان و خنثی سازی نقشه دشمن هستیم، افزود: به بهانه روز فرهنگ به دنبال معرفی آیت الله فقیه به جوانان و جذب آنان به سمت حوزه علمیه هستیم.

حجت الاسلام صباغیان در پایان عنوان کرد: دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نظام و روحانیون است و باید به دنبال معرفی طلاب و عالمانی باشیم که ذی طلبگی خود را حفظ کرده اند و روحانیون مظهر اسلام هستند.

کد خبر 1762253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha