۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس

وحیدی با تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دور اول مهم است، گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه برای اخذ رای در ۱۵ استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، ۴۵ نماینده دیگر راهی خانه ملت می شوند بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۲۲ حوزه برای مرحله دوم انتخابات وجود دارد، افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش های لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در هشت حوزه به عوامل داده شده است، خاطرنشان کرد: هیچ گونه مشکل امنیتی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نداریم.

وحیدی با اشاره به واجدین شرایط شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس، گفت: کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده‌ و یا افرادی که به هر دلیل رای نداده‌اند و همچنین رای اولی هایی که در روز ۲۱ اردیبهشت به سن قانونی رسیده‌اند، می‌توانند در انتخابات روز جمعه ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند.

وزیر کشور همچنین درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت: فعلا چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی درباره آتش سوزی شفت نیز توضیح داد و گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

کد خبر 1762294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha