بیش از ۲ هزار ۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در استان مرکزی فعالیت دارند

بخشی از فعالیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خادمیار و یاور رضوی در سطح استان مرکزی خبر داد.

محمد بخشی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، از فعالیت ۲ هزار و ۵۱۱ خادمیار و یاور رضوی در استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: از این تعداد یک هزار و ۹۸۱ خادمیار و ۵۳۰ یاور رضوی هستند که در سامانه جامع خادمیاری ثبت شده و فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون های خدمات رضوی استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه در استان مرکزی ۲۶۴ کانون خدمت در عرصه‌های تخصصی و محلی، خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: خادمیاران استان در ۱۹ عرصه تخصصی فعالیت دارند.

وی عرضه های تخصصی را شامل کانون‌های ایثار و شهادت، خبر و فضای مجازی، بانوان و خانواده، وقف نذر، تعلیم و تربیت، درمان و سلامت، شعر و ادب، محصولات فرهنگی، کارآفرینی و اشتغالزایی، کتاب و کتابخوانی و ... دانست و خاطر نشان کرد: همه افراد می توانند یاور و خادم یار رضوی در بخش مورد علاقه خود باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند ابتدا به عنوان یاوران رضوی فعالیت کنند، ادامه داد: این افراد با شش ماه فعالیت مستمر به صورت خودکار در سامانه از یاور رضوی به خامیار رضوی تغییر عضویت داده می شوند و می توانند پس از آن در حرم امام رضا(ع) بنا به نظر تولیت آستان رضوی خادم حرم شوند.

وی  همچنین به برنامه های دهه کرامت نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه مبارک کرامت۴۰ عنوان برنامه از سوی کانون‌های خدمت رضوی در استان برگزار می‌شود.

بخشی دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، دیدار با زندانیان، حضور در نهادهای صنعتی، پیگیری آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری ستاد دیه را از جمله برنامه خادمیاران در دهه کرامت دانست و اضافه کرد: برنامه های امسال با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» با تاکید بر جشن‌های خیابانی با حضور حداکثری مردم برگزار می شود.

کد خبر 1762318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha