خدمت به زائران آقا امام رضا (ع) بزرگترین افتخار در زندگی ام است

امیر رضا امیری گفت: خادم افتخاری حرم امام رضا (ع) و خدمت به زائران آقا را بزرگترین افتخار و توفیق در زندگی خودم می دانم و امیدارم از این سن تا زمانی که عمر دارم از این توفیق محرم نشود.

امیر رضا امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نوروز امسال بود که برای اولین بار با لباس خادمی توفیق خدمت به زائران آقام امام رضا (ع) را پیدا کردم.
مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج افزود: اولین باری که لباس خادمی پوشیدم حس و حال عجیبی داشتم و از شدت خوشحالی نمی دانستم چطوری شکرگزار این لطف و نعمت باشم.
وی بیان کرد: صحن پیامبر اعظم (ص) ورودی باب الجواد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر پاس خدمتی بودم و در این بین هر ۲ ساعت یکبار استراحت داشتم.
امیری بیان کرد: با صندلی چرخدار پیرمردها و پیرزن ها را جابجا می کردم و هر بار که سوار بر صندلی چرخدار می شدند برایم دعای خیر می کردند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج ابراز کرد: حال و هوای حرم در آن روزها بارانی بود و عشق و ارادت به امام هشتم حد و مرز نمی شناسند و در آن ایام زائران زیادی دیدم که زبان و گویش های مختلف از راه های دور و نزدیک آمده بودند تا به امام هشتم عرض ارادتی داشته باشند.
وی اظهار کرد: با یکی از زائران آشنا شدم که پس از حاجت روایی برای تشکر از امام رضا (ع) به مشهد آمده بودند، این زائر برایم تعریف کرد که فرزند دار نمی شدند و آن حضرت را به جان امام جواد (ع) قسم می دهند که اگر فرزند دار شدند نام نیکو بر فرزند خود بگذارند.
امیری ادامه داد: نذر کرده بودند که اگر فرزندشان پسر شد اسمش را جواد و اگر دختر شد اسمش را نرگس بگذارند و پس از این که راه افتاد او را به پابوس امام رضا (ع) بیاورند و وقتی خواستند وارد حرم شوند از صحن باب الجواد وارد شوند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج عنوان کرد: از لطف امام رضا (ع) خداوند به آنها فرزند پسری عطا کرده بود که آن روز برای ادای نذر خود فرزندشان را از باب الجواد به زیارت ضریح مطهر می بردند.
وی گفت: خادم افتخاری حرم امام رضا (ع) و خدمت به زائران آقا را بزرگترین افتخار و توفیق در زندگی خودم می دانم و امیدارم از این سن تا زمانی که عمر دارم از این توفیق محرم نشود.

کد خبر 1762322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha