نمایش خدمات چهل ساله خیریه «امداد اسلامی» در نمایشگاه عکس لندن

موسسه «امداد اسلامی»، بزرگترین موسسه خیریه مسلمانان بریتانیا، چهل سال از کمک های سخاوتمندانه جامعه مسلمانان در این کشور را با برگزاری یک نمایشگاه عکس در لندن جشن گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « london-post»، موسسه «امداد اسلامی»، بزرگترین موسسه خیریه مسلمانان بریتانیا، چهل سال از کمک های سخاوتمندانه جامعه مسلمانان در این کشور را با برگزاری یک نمایشگاه عکس در لندن جشن گرفت.

این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس موسسه خیریه «امداد اسلامی»، مجموعه‌ای از عکس‌ها و آثار شگفت‌انگیزی که امداد اسلامی با کمک جامعه مسلمانان به دست آورده است، به نمایش گذاشته است.

موسسه خیریه امداد اسلامی که در سال ۱۹۸۴ در بیرمنگام توسط دکتر «هانی البنا» و سایر دانشجویان جوان پزشکی تاسیس شد در طول چهار دهه گذشته میلیون‌ها دلار برای افراد آسیب‌پذیر در داخل و خارج از بریتانیا جمع‌آوری کرده است.

این ابتکار پس از سفر البنا در جریان قحطی سودان در سال ۱۹۸۳ آغاز شد.

دکتر البنا همراه با بنیانگذاران دیگر، اولین کمک های امداد اسلامی را از طریق مجموعه هایی در مساجد و جامعه محلی جمع آوری کرد و ۱۳۵ هزار پوند برای این هدف جمع آوری کرد.

این موسسه خیریه از آن زمان به فعالیت در بیش از ۴۰ کشور ادامه داده است و با حمایت جامعه مسلمانان بریتانیا، زندگی بیش از ۱۲۵ میلیون نفر را متحول کرده است.

«امداد اسلامی» از عموم مردم بریتانیا دعوت کرد تا در این رویداد ویژه به مناسبت ۴۰ سال اهدای خیریه مسلمانان در بریتانیا و بازدید از دستاوردهای این خیریه از طریق مجموعه عکس‌های جذاب شرکت کنند.

«طفیل حسین»، مدیر امداد اسلامی بریتانیا گفت: این نمایشگاه نقطه اوج همه کارهای خوبی است که امداد اسلامی از سال ۱۹۸۴ انجام داده است. همه افراد خیریه بسیار مفتخر هستند که مشعل پیشینیان خود را در این سازمان حمل می کنند.

وی افزود: این نمایشگاه آثار ما را برای افراد بیشتری در بریتانیا به نمایش می‌گذارد  و آنها را تشویق می‌کند تا بیشتر به کارهای خیریه بپردازند.

حسین گفت: تنها کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که برای چهل سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم و برای رسیدن به افراد آسیب‌پذیری که در سراسر جهان به کمک نیاز دارند، تلاش کنیم.

کد خبر 1762326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha