از مسابقه «خورشید هشتم» تا «پنجشنبه‌های مهرورزی» برنامه کانون امام رضا(ع) گراش در دهه کرامت

مقتدری گفت: کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) با ویژه برنامه های جذاب و متنوع فرهنگی به استقبال دهه کرامت رفته است.

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با اشاره به برنامه های دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» شهرستان گراش گفت: در راستای بزرگداشت دهه کرامت برنامه های متنوعی در این کانون فرهنگی هنری به اجرا در می آید.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا(ع)» گراش از برگزاری مسابقه «خورشید هشتم» خبر داد و افزود: این مسابقه به صورت مجازی برگزار و شرکت کنندگان باید به هشت سوال در رابطه با حضرت امام رضا(ع) پاسخ دهند.

وی ادامه داد: جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه فرهنگی، سفر مشهد مقدس و هدایای ارزنده دیگر است.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگداشت دهه کرامت به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، عنوان کرد: این برنامه با مولودی خوانی محمدحسن عباسپور، اجرای برنامه استدآپ کمدی، اجرای گروه سرود ۸۵ نفری میثاق، نورافشانی گروه صاعقه، مسابقه، اهدای جوایز و برنامه های شاد و متنوع دیگر همراه است.

مقتدری زمان برگزاری این آیین جشن و سرور را روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا عنوان کرد که مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شبکه بهداشت(درمانگاه شماره ۲) شهرستان گراش برگزار می شود.

وی همچنین برپایی ایستگاه صلواتی را دیگر برنامه این کانون فرهنگی هنری در بزرگداشت دهه کرامت برشمرد و گفت: این برنامه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور بچه های مسجد برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش در پایان توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های کم بضاعت را دیگر فعالیت های این کانون همزمان با دهه کرامت برشمرد که قرار است در راستای طرح «پنجشنبه های مهرورزی» به اجرا درآید.

کد خبر 1762447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha