ثبت رای شخصیت‌های کشوری و لشکری در مرحله دوم انتخابات مجلس

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز۲۱ اردیبهشت آغاز شد و در این گزارش می‌توانید حضور شخصیت‌هایی که در این دوره از انتخابات شرکت کردند را مرور کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با دستور وزیر کشور همزمان در حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده شده است، آغاز شد. در این دوره، در هشت حوزه از جمله تهران و هفت حوزه انتخابیه دیگر انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود که بیش از ۶۰ درصد نمایندگان را شامل می‌شود.

ثبت رای شخصیت‌های کشوری و لشکری در مرحله دوم انتخابات مجلس

در دقایق اولیه آغاز رای گیری، ‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پس از آنکه رای خود را به صندوق انداختند و در بیاناتی تاکید کردند: انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ی حضور مردم است، نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است. ایشان افزودند: بنابراین وظیفه‌ی ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله‌ اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحله‌ اول دارد مرحله‌ی دوم هم دارد.

ثبت رای شخصیت‌های کشوری و لشکری در مرحله دوم انتخابات مجلس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد امام علی(ع) شهرستان پردیس رای خود را در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی ثبت کرد.

ثبت رای شخصیت‌های کشوری و لشکری در مرحله دوم انتخابات مجلس

احمد وحیدی وزیر کشور، پس از اعلام شروع رسمی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازدید از ستاد انتخابات کشور، رأی خود را به شکل الکترونیکی ثبت کرد.

همچنین؛ سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات و جمعی از مقامات لشکری نیز در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

ثبت رای شخصیت‌های کشوری و لشکری در مرحله دوم انتخابات مجلس

امیر خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، ‌امیر خلبان محسن دره‌باغی معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر خلبان حسن شاه‌صفی جانشین رئیس ستاد ارتش، حجت‌الاسلام دهدار رئیس عقیدتی سیاسی ستاد مشترک ارتش، امیر خلبان محمدرضا مروی‌نام فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری و دانشجویان دانشگاه‌های ارتش نیز جزو شرکت‌کنندگان در انتخابات هستند.

کد خبر 1762588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha