اسرائیل تا سال 2048 از بین می رود

بین الملل: یک کارگردان یهودی شهرک نشین با ساخت فیلم «2048»، فروپاشی و زوال رژیم جعلی اسرائیل را به تصویر می کشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، یارون کفتوری، کارگردان صهیونیستی فیلم «2048» که در جشنواره سینمایی قدس به نمایش درآمد، تلاش کرده  تا  با روایت داستانی  نشان دهد که 38 سال آینده، اسرائیل به علت فساد داخلی در هم فرو می ریزد و نابود می شود.

 

این فیلم 50 دقیقه ای با روایت شخصیت های مختلف به دیدگاه خود درباره فروپاشی رژیم صهیونیستی می پردازد.

 

در بخشی از این فیلم، جوانی به نام «یویو» را درسال 2048 نشان می دهد که فیلم مستندی از پدربرزگش را که 40 سال پیش یعنی در سال 2008 در شصتمین سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی ساخته است، پیدا می کند و به تکمیل این فیلم مستند می پردازد و زوال رژیم جعلی اسرائیل را به تصویر می کشد.

 

در صحنه ای دیگر از این فیلم، تعداد کمی از مردم اسرائیل باقی مانده اند که با زبان عبری و  زبان ییدیش(زبان یهودیان اشکنازی) قصه ها و داستان های خود را حکایت می کنند.

 

یویو، کارگردان جوانی است که برای تکمیل فیلم پدربزرگش، دوربین را به مکان های مختلف منتقل می کند تا از آخرین افراد و شخصیت های باقی مانده از این دوره فیلمبرداری کند.

در این فیلم، قبرستان هایی که بر وجود گذشتگان آنها شهادت می دهد، شیشه ها و سفال ها که خاکستر مرده های آنها را محافظت می کند، دفتر  تحقیقات صهیونیست در برلین که مهجور و رها شده مانده و بازگشت فلسطینی ها به کشور  به تصویر کشیده شده است.

 

بنابر گزار فلسطین الیوم،  این فیلم «اسرائیل» را به عنوان دولتی اشغالگر و رژیمی غاصب نشان می دهد که برپایه کشتار روزانه  و استقرار سرویس جاسوسی «موساد»  در کشورهای جهان و ترورهای سازمان یافته و توزیع اسلحه بنا شده است و  این دولت جعلی یهودی به علت مسایل داخلی به عمر خود پایان می هد و این غده  سرطانی کم کم از داخل منهدم می شود.

 

این فیلم، بینندگان را بر ضرورت تغییر وضعیت کنونی داخل رژیم غاصب تحریک می کند چرا که وضعیت بحران داخلی رژیم صهیونیستی منجر به فروپاشی سریع این رژیم  می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 1952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha