200 نوع جنایت جنگی اسرائیل ثبت شد

بین الملل: 200 نوع شکنجه صهیونیستی علیه مردم فلسطین در سازمان عفو بین الملل به ثبت رسیده که سربازان صهیونیستی آن را مرتکب می شوند.

خبرگزاری شبستان، علی رغم ثبت آمار 200 نوع جنایت جنگی صهیونیستی در سازمان عفو بین الملل، سربازان این رژیم که از جنبه های روحی و روانی با این نوع جنایات خو کرده اند، همچنان آنها را جزوه رفتارهای انسانی محسوب کرده و در حمله به سرزمین فلسطین و غزه آن را لازم می دانند.
شکنجه های کورکورانه، بمباران ها و حملات با سلاح های شیمیایی به گونه ای با خون و عقاید صهیونیست ها آمیخته شده است که آنها را دچار توهمی کودکانه کرده است، توهمی که با اتصال به آن همه پیروان این رژیم آدمکش ، خود را پیروز در غصب سرزمین فلسطین می یابند.
سربازان صهیونیستی در هر درجه و رتبه ای به طور مستقیم دست در اعمال جنایات جنگی دارند، اعمالی چون جلوگیری از دسترسی زنان باردار به اورژانس و پزشک، بمباران مناطق غیر نظامی، استفاده از کودکان به عنوان سپر انسانی، اعدام مبارزان و مدافعان صلح و استفاده از بمب های مجهز به فسفر سفید از کوچکترین نمونه های این جنایات جنگی است.
اما گویی در لیست برنامه های سازمانهای بین المللی فقط یافتن و برملاء کردن انواع جنایات صهیونیستی قرار گرفته و مبارزه با آن یا تصویب طرحی که به صراحت با آن مخالفت کند به طور علنی خارج از دستور کار واقع شده است و این سازمانها به این حقیقت آگاه نیستند که عنوان این لیست سیاه از جنایات رژیم صهیونیستی و عدم مقابله با آن هر روز بر بی اعتباری آنها می افزاید.
سازمان های بین المللی طی این سالها در برملاء کردن و افشای آمار جنایات صهیونیستی تجربه با ارزشی کسب کرده اند، و هر چند وقت یک بار از منظری تازه جنایات صهوینیستی را به خصوص در جنگ غزه بررسی می کنند.
جالب است که بخش اعظمی از این افشاگری ها از سوی رسانه های صهیونیستی حمایت می شود و این است دلیل این ادعا که رژیم صهیونیستی دموکراتیک بوده اما از سوی دیگر این حرکت نشان می دهد ارتکاب جنایت به گونه ای در ذهن مردمان صهیونسیت جا افتاده است که اعتراف به آن نوعی افتخار به حساب می آید.
در راستای این سیاست شبکه 10 تلویزیون صهیونیستی نام این سربازان را تیتر اصلی خبر های خود کرد و اینگونه در پشت چهره دموکرات خود هشداری به سایر سربازان صهیونیستی دادند که مراقب هویت خود باشند تا در لیست جنایتکاران قرار نگیرند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، نوع جنایت این سربازان رسوا شده که از سوی سازمان های صهیونیستی حمایت می شوند و در جنایت خود از روش نازی ها در جنگ جهانی دوم هستند، از نگاه جوامع اروپایی برابر سیاست نسل کشی مردم فلسطین است.
به گفته تحلیلگران سیاسی، تاسیس کمیسیون حقیقت جوی کشف جنایات جنگی در سرزمین فلسطین امری ضروری است تا به کشف و افشای جوانب مختلف جنایات رایج در فلسطین بپردازد و بر افشاگری های گاه و بیگاه سازمان های بین المللی اعمال فشار کنند تا شاید راهی برای پاسخگویی قضایی به این جنایات به راه افتد.
 

کد خبر 2103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha