مختارنامه بار دیگر حال و هوای مخاطبانش را «کربلایی» می کند

سریال تلویزیونی مختارنامه در جدیدترین قسمت خود، بار دیگر صحنه هایی از کربلا را با پرداختن به قصه مربوط به «زهیر بن قین» نمایش می دهد. <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، رضا استادی مدیر روابط عمومی این سریال تلویزیونی با اعلام این خبر عنوان داشت: در قسمت یازدهم این سریال تلویزیونی که روز جمعه چهارم محرم پخش می شود، در مدت زمانی بیش از 15 دقیقه به قصه مربوط به «زهیر بن قین» پرداخته خواهد شد و از حضور وی در کربلا تا به شهادت رسیدن این شخصیت به تصویر کشیده می شود.
استادی درخصوص بازتاب های پخش صحنه های کربلا در ابتدای قسمت نهم این سریال تلویزیونی گفت: کارگردان سریال مختارنامه همیشه درخصوص به تصویر کشیدن وقایع کربلا می گفت: هر پلانی که از کربلا گرفته می شود باید ماندگار ترین پلان این سریال باشد. به همین دلیل وقت و انرژی زیادی برای به تصویر کشیدن این صحنه ها صرف شد. از طرفی این حساسیت نیز وجود داشت که نتیجه کار مخاطب را به روح اهل بیت (ع) و فضای معارفی کار نزدیک کند و این بخش از داستان خدمتی به شیعه و اهل بیت باشد و این حماسه را به موثرترین شکل به تصویر بکشد.
وی ادامه به واکنش ها و بازتاب های پخش صحنه های کربلا در قسمت نهم اشاره کرد و بیان کرد: صحنه های پخش شده شامل حساس ترین بخش های واقعه جانسوز کربلا بود. غارت خیمه ها، کندن گوشواره از گوش دختران بنی هاشم، اسارت امام سجاد (ع) و... صحنه هایی بود که نه تنها پخش آن مشکل و حساسیتی ایجاد نکرد بلکه بازتاب های فوق العاده ای را به دنبال داشت؛ تا جایی که از همان دقایق نخست پخش این صحنه ها بسیاری از مخاطبان طی تماس با سازمان صدا و سیما و نیز سایت سریال مختارنامه، نسبت به کم بودن صحنه های کربلا اعتراض داشتند و خواستار افزایش این بخش بودند اما باید به این مسئله هم توجه داشت که کارگردان سریال تلاش کرده تا در طول سریال مختارنامه به مرور و با قصه های مختلف وارد واقعه کربلا شود تا این صحنه ها بیشترین تاثیر را برمخاطب بگذارد
گفتنی است در این بخش از سریال مختارنامه «محمود اردلان» در نقش زهیر بن قین و «مریم بوبانی» در نقش دلهم همسر زهیر ایفای نقش خواهند کرد.
پایان پیام/
 

کد خبر 3030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha