سری دوم سریال "قلب یخی" به زودی به بازار می آید

شرکت "تصویر دنیای هنر" در اطلاعیه‌ای ضمن تشکر و سپاس از استقبال و همراهی مخاطبان سریال قلب یخی، اعلام کرد: سری دوم سریال "قلب یخی" به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این اطلاعیه بر حمایت‌های مردمی از نخستین سریال ویژه شبکه نمایش خانگی کشور که شامل انتقادها، پیشنهادها، نگرانی‌ها و دلسوزی‌های بینندگان و دوستداران گرامی این سریال بوده، تأکید شده است.

 

در این اطلاعیه آمده است:


شرکت تصویر دنیای هنر لازم می‌داند سر تعظیم در مقابل همه علاقه‌مندان سریال قلب یخی فرود آورد و با توجه به بازخورد نظرات اقشار مختلف مردم عزیز در سراسر میهن اسلامی، این شرکت مصمم است بر اساس ساعتها فعالیت کارشناسی کارشناسان توزیع و پخش، تغییراتی را در نحوه عرضه و پخش سراسری سریال قلب یخی اعمال کند و در همین زمینه اضافه شدن کارت جایزه و جوایز ویژه خریداران نیز در حال بررسی است.


در ادامه این اطلاعیه بیان شد: اطلاع رسانی در خصوص مراحل مختلف تولید و عرضه فصل دوم سریال قلب یخی مجددا و به زودی آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم خدمت ناچیز خود را به مردم خوب و عزیز کشورمان به زودی و با ادامه عرضه سریال قلب یخی ادامه دهیم.


براساس گزارش روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر، در این بخش داستان حامد (حسین یاری) بر اثر یک اتفاق از چوبه دار نجات پیدا می کند و در راه انتقال به دادسرا توسط گروهی ربوده می شود. از دیگر سو بهار (سامیه لک) در حال عبور ار خیابان با کمال تعجب با چیستا (الناز شاکر دوست) مواجه می شود و در می یابد که وی به قتل نرسیده است.هم زمان با این رویدادها با شیوا (مهراوه شریفی نیا) تماس تلفنی گرفته شده و فرد ناشناسی از او می خواهد تا تلاش کند حامد به آنها بپیوندد .


پایان پیام/
 

کد خبر 5838

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha