از دکور مختارنامه در ساخت فیلمهای تاریخی استفاده خواهد شد

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: انتقاداتی که از سریال مختارنامه می شود از عظمت آن کم نخواهد کرد، بلکه سبب می شود مخاطبان بیشتری به سریال افزوده شود.

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، پیرامون سریال "مختارنامه" به خبرنگار شبستان گفت: برخی از فرقه های انحرافی مذهبی از سریال مختارنامه به عنوان سریال ضد مذهبی یاد کردند، که این موضع گیری سبب می شود مختارنامه مخاطبان بیشتری پیدا کند و مردم عظمت کار را درک کنند.


وی ادامه داد: اگر انتقاداتی از این سریال فاخر مطرح می شود، عوامل آن باید به جان خریدار باشند و بدانند که هیچ کدام از این انتقادها، از عظمت کار کم نخواهد کرد.


حسینی با اشاره به دکور سریال مختارنامه بیان کرد: ما در دورانی به سر می بریم که با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، همکاری مناسبی داریم و قطعا از امکاناتی که می توان برای سریالهای تاریخی از آن استفاده کرد، بهره خواهیم برد.


وی در ادامه با اشاره به سفر خود به استان مرکزی گفت: در این استان مکانی را برای ساخت یک شهرک سینمایی اختصاص دادیم و یک لوکیشن بزرگ تاریخی را در آنجا برپا خواهیم کرد. اما ساخت آن دلیلی بر عدم استفاده از امکانات سیما نیست.


پایان پیام/

کد خبر 5489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha