اولين بخش از صحنه هاي کربلا در سريال مختارنامه به تصوير کشيده مي شود

اين هفته و همزمان با پخش قسمت نهم سريال مختارنامه، اولين بخش از صحنه هاي مربوط به «کربلا» در اين سريال مقابل دوربين خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري شبستان، «رضا استادي» مدير روابط عمومي سريال مختارنامه با اعلام اين خبر گفت: «سريال مختارنامه روايت زندگي و قيام مختار ثقفي است اما به دليل ارتباط بخش هايي از زندگي اين شخصيت با واقعه کربلا، کارگردان در مسير روايت قصه اصلي خود با چند «تصوير» وارد کربلا شده و به شکل بسيار هنرمندانه اي به اين رويداد پرداخته است.

وي ادامه داد: از نظر شکل روايي داستان نيز، اين تصاوير در حالي در قسمت نهم سريال پخش خواهد شد که در اين مقطع از داستان، مختار به زندان افتاده و درست زماني که او در زندان عبيدالله بن زياد است، واقعه کربلا رخ مي دهد. البته پخش اين صحنه ها در ادامه سير طبيعي قصه است و روال فعلي روايت داستان با پخش اين تصاوير قطع نخواهد شد.

به گفته مدير روابط عمومي اين سريال، بخش هاي مربوط به خطبه عبيدالله در مسجد کوفه و واکنش ابن عفيف يکي از شيعيان کوفه ـ با بازي علي جاويدفرـ به اين سخنان، شورش زندانيان در زندان کوفه و همچنين عذاب وجدان قاتلان دشت کربلا، بخش هاي مهم و تاثيرگذاري است که در قسمت نهم اين سريال به تصوير کشيده خواهد شد.

 گفتني است، ازاين قسمت بازي «محمود اردلان» در نقش زائده بن قدامه پسر عموي مختار از اين قسمت آغاز خواهد شد.

پايان پيام/

 

کد خبر 1806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha