مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین اتلاف وقت است

عضو دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که با وجود ادامه محاصره نوار غزه از سوی اسرائیل حماس قوی تر و محبوب تر از قبل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود زهار، یکی از مقامات بلند پایه حماس در بیانیه ای تأکید کرد که با وجود تنگ تر شدن هر روز حلقه محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی جنبش حماس قوی تر از قبل شده است.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هر روز بیشتر می شود، گفت:اگر انتخابات آزادی در غزه و کرانه باختری برگزار شود قطعاً حماس برنده آن خواهد بود.

محمود زهار خاطر نشان کرد که ثبات و امنیت اجتماعی که اکنون در غزه در حال گسترش است به خاطر حکومت حماس بر این منطقه است.

این مقام بلند پایه حماس ادامه داد: ما در اینجا هستیم تا آنچه را که اشغالگران تخریب کرده اند از نو بازسازی کنیم و مدارس، خانه ها، بیمارستان ها و وزارتخانه ها را بدون هیچ گونه خرابی در اختیار صاحبانشان قرار دهیم.

وی افزود: جنبش حماس همواره در حال تقویت خود و نیروهایش برای مقابله با جنگ احتمالی است که رژیم صهیونیستی به راه خواهد انداخت.

زهار همچنین تصریح کرد:اشغالگران اسرائیلی بارها و بارها توافق آتش بسی را که با حماس بسته اند توقف کرده و مقاومت فلسطین حق دارد تا در صورت هر گونه حمله ای به فلسطینی ها،انتقام آن را از صهیونیست ها بگیرد.

وی سپس خاطرنشان کرد:ما هیچ عجله ای برای خریدن یا فروختن منافع ملی خود نداریم زیرا اکنون بازار مناسبی برای این کار وجود ندارد.

بنابرگزارش سایت رسمی عزالدین قسام، عضو دفتر سیاسی حماس مذاکرات مستقیم صلح میان اسرائیل و فلسطین را اتلاف وقت دانست و تأکید کرد که این طرح تنها برای وادار کردن محمود عباس برای به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی ریخته شده است.

محمود الزهار همچنین در بیانیه خود بر ساخت سازمانهای مدنی همزمانی با مقاومت در برابر اشغال فلسطین تأکید کرد.

پایان پیام/

 

کد خبر 5969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha