نمی‌دانم قوه قضاییه برای محاکمه سران فتنه دنبال فراهم آمدن چه زمینه‌ای است؟

نماینده اصولگرای مجلس تأکید کرد: نمی‌دانم قوه قضاییه برای محاکمه سران فتنه و مهدی هاشمی به دنبال فراهم آمدن چه زمینه‌ای است.مطالبه‌ما محاکمه سران فتنه همانند مهدی هاشمی یا میرحسین موسوی و مهدی کروبی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری، نماینده کهکیلویه وبهمئی در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد قوه قضاییه در محاکمه سران فتنه و مهدی هاشمی به خبرنگار شبستان گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم ولایت‌مدار، مطالبه‌مان محاکمه سران فتنه همانند مهدی هاشمی یا میرحسین موسوی و مهدی کروبی است.

وی با اشاره به نامه 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه در سال گذشته برای محاکمه سران فتنه اظهار کرد: ما نمایندگان اصولگرای مجلس چه در نطق‌ها و چه در تذکرات خود همواره خواهان این مطالبه به حق برای محاکمه سران فتنه بوده‌ایم ولی تاکنون هیچ عکس‌العمل مثبتی از قوه قضاییه جزء حرف و شعار ندیده‌ایم.

حجت‌الاسلام بزرگواری تصریح کرد: نمی‌دانم قوه قضاییه به دنبال فراهم آمدن چه مطلب و زمینه‌ای برای محاکمه سران فتنه است.

وی ادامه داد: زمینه‌ها در این قضیه فراهم است و سران فتنه مطرود هستند زیرا خیانت‌ها و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به مردم و نظام ما وارد کرده‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس تأکید کرد: اسناد و عملکرد مهدی هاشمی و امثال مهدی هاشمی موجود است و وزارت اطلاعات نیز مستندا این اسناد را در اختیار قوه قضاییه قرار داده است و قوه قضاییه باید در این قضیه همت جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: علت این‌گونه عمل کردن قوه قضاییه یا سهل‌انگاری و یا یک سری ندانم‌کاری‌هایی است که در قوه قضاییه وجود دارد.

نماینده کهکیلویه اظهار کرد: مسئولان قوه قضاییه که در تریبون‌های رسمی و یا در مصاحبه‌های خود حرف‌هایی می‌زنند که بیشتر برای دلخوش کردن مردم است ولی نتیجه عملی پشت این حرف‌ها نیست.

وی با بیان اینکه اگر همچنان قوه قضاییه  در این قضیه حرکت عملی از خود نشان ندهند نمایندگان اصولگرای مجلس باید به وظیفه خود برای پی‌گیری این موضوع ادامه ‌دهند و اقدامات بعدی را انجام ‌دهند، گفت: فراکسیون اصولگرایان و یا انقلاب اسلامی باید در این زمینه حرکت جدی‌تر را آغاز کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 6261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha