راه اندازی شعبات ویژه برخورد با اشرار در کشور

معاون اول قوه قضاییه از راه اندازی شعبات ویژه جهت برخورد سریع با اشرار و ناامن کنندگان جامعه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی امروز(1دی) در حاشیه مراسم افتتاحیه آموزش قضات روحانی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: به دادستان های کل کشور ابلاغ شده که با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و کسانی که از سلاح سرد استفاده می کنند، برخورد شدید داشته باشند.
 

 

وی با تاکید بر ضرورت همکاری نیروی انتظامی با قوه قضاییه ابراز داشت: ممکن است افرادی بخواهند در عرصه‌ای هنجارشکنی کنند، طبیعتا  حضور پلیس باید زمینه وقوع جرم را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رییسی ادامه داد: نیروی انتظامی هم باید در صحنه حضور داشته باشد و پرونده ها خارج از نوبت و روال اداری به صورت دستی و با سرعت با ارسال نامه به دیوان عالی کشور به این پرونده ها رسیدگی شود.
 

وی تاکید کرد: ممکن است فردی اراده‌ قانون‌شکنی و شرارت را داشته باشد، ولی نباید میدان برای هنجارشکنی پیدا کند، زمینه باید برای هنجارشکنان ناامن و قرمز شود و اجازه تجاسر، تخلف و فساد را نیابند.
 

معاون اول قوه قضاییه از راه اندازی شعبه های ویژه خبر داد و اظهار داشت: ستادها و شعبات ویژه ای نیز جهت برخورد با اشرار و استفاده کنندگان از سلاح های سرد و گرم در کشور راه اندازی شده است.
 

 

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 6650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha