مخالفین نظام اسلامی در فتنه 88 بر محور براندازی نظام ائتلاف کردند

مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن آنکه فتنه 88 را جنگ احزاب خواند، گفت:وقتی همه مخالفان نظام زیرچتر حمایتی آشکار مثلث آمریکا، انگلیس و اسراییل ائتلاف می کنند؛هدف اصلی ائتلاف آنها بدون کمترین تردیدی براندازی نظام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ چهارمین گردهمایی سیاسی مدیریت شهرک شهید محلاتی (ره) امروز با حضور آقای حسین شریعتمداری (مدیرمسئول روزنامه کیهان) در سالن همایش آفتاب شهرک شهید محلاتی (ره) برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان دوران 8 سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان و همچنین مدیریت، نمایندگی ولی فقیه در مدیریت، مسئولان و کارکنان مدیریت شهرک شهید محلاتی حضور داشتند مدیر مسئول روزنامه کیهان طی سخنانی به ریشه درگیری سی و چند ساله نظام سلطه بین الملل با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: داستان از آنجا شروع شد که اسلام ناب محمدی (ص) از اوراق کتابها و صفحه ذهنها بیرون آمده و بر کرسی حاکمیت نشست.

وی افزود: از آنجا که اسلام ناب ماهیت ظلم ستیز و عدالت پرور دارد بدیهی است که وقتی بر کرسی قدرت می نشیند، نظام سلطه بین الملل که ماهیتاً غارتگر و استکباری است، با آن به مقابله برمی خیزد و از سوی دیگر اسلام یک باور است بنابراین مرزهای جغرافیایی مانع از عبور آن نخواهد بود.نتیجه آنکه: الگوی اسلام ناب و ظلم ستیز به تمامی جهان سرایت می کند.

شریعتمداری نتیجه گرفت که کانون اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران، همین باور عمیق به اسلام ناب است بنابراین بدیهی است که همین نقطه نیز هدف اصلی هجوم و حمله دشمن باشد و این تهاجم جنگ نرم نام دارد.

مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنان خود به فتنه 88 اشاره کرد و آنرا با جنگ احزاب درصدر اسلام مقایسه کرد که همه مخالفان با یکدیگر ائتلاف کرده و به مقابله با اسلام نوپای آن دوران آمده بودند.

وی در ادامه به چند شاخصه اشاره کرد که با توجه به آنها می توان حرکت فتنه گران را در آغاز شکل گیری آن شناسایی کرد و از جمله گفت: وقتی چند گروه ناهمگن با یکدیگر ائتلاف می کنند، هدف اصلی ائتلاف نقطه ای است که تمامی گروه های یاد شده در آن اشتراک نظر دارند و در این مواقع نباید به تابلوی ظاهری ائتلاف اعتماد کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی شهرک شهید محلاتی؛ مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: بنابراین وقتی همه مخالفان نظام اعم از منافقین و سلطنت طلب ها و بهایی ها و مدعیان اصلاحات زیرچتر حمایتی آشکار مثلث آمریکا، انگلیس و اسراییل با یکدیگر ائتلاف می کنند؛ هدف اصلی ائتلاف آنها بدون کمترین تردیدی براندازی نظام است. چرا که تمامی آنها فقط در این نقطه با یکدیگر اتفاق نظر دارند.

گفتنی است، در پایان مدیرمسئول روزنامه کیهان به سوالات حاضران درخصوص مسایل مختلف پاسخ داد و جلسه با دعا برای فرج امام زمان (عج) و طول عمر پربرکت نایب بر حقش مقام معظم رهبری خاتمه یافت.

پایان پیام/

کد خبر 6728

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha