بعضی خواص در یکسال گذشته اشتباه کرده اند؛ امیدواریم راه را پیدا کنند

یک نماینده اصولگرای مجلس هشتم با تحسین حرکت مردمی در روز 9 دی گفت: مهم‌ترین پیام این روز وحدت ملی در ارتباط با اصل ولایت فقیه بود.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی به خبرنگار شبستان گفت: مردم در روز 9 دی نشان دادند که با اهل بیت هستند و با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی عهد و پیمان مجدد بستند.

وی اظهار کرد: مردم در روز 9 دی کسانی را که از نظام و ولایت فقیه درک درستی نداشتند، طرد کردند و واقعا مجاهدگونه عمل کردند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تحسین حرکت مردم در روز 9 دی یادآور شد: بعضی از خواص در طول یک سال گذشته اشتباه کرده‌اند که امیدواریم راه خود را پیدا کنند و به اصل نظام و انقلاب برگردند.

وی مهم‌ترین پیام روز 9 دی را وحدت ملی در ارتباط با ولایت فقیه دانست و گفت: ملت ایران در این روز نشان دادند که نسبت به اصل ولایت حساسیت جدی دارند و برای آن همه چیز خود را فدا می‌کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر ماندگاری این روز و بزرگداشت آن بیان کرد: قطعا باید همگان برای بزرگداشت این روز عظیم تلاش جدی کنند؛ زیرا در این روز مردم پیمان دوباره با ولایت بستند و این روز به عنوان روز ولایت در تاریخ ما ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید همگان برای پاسداشت این روز تلاش کنند تا این روز به انحراف نرود، تأکید کرد: اینکه در این روز چه اتفاق بزرگ و تاریخی‌ای افتاده است باید برای همگان تبیین شود و همه در این امر وظیفه داریم که این روشنگری را صورت دهیم.

وی با تأکید بر وظیفه علما و روحانیون برای تبیین این روز گفت: مقام معظم رهبری همواره به علما و روحانیون تأکید می‌کنند که مردم را به بینش و بصیرت دعوت کنیم. پس ما باید در ابتدا خودمان این بصیرت را داشته باشیم تا بتوانیم برای مردم در امور مختلف روشنگری کنیم و ابعاد روزی همانند 9 دی را برای همه تبیین کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 6715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha