تبلیغات ضد اسرائیلی بر روی اتوبوس های آمریکا

گروهی از فعالان صلح در آمریکا اعتراض خود به سیاست های حمایتی آمریکا از اسرئیل را با تبلیغات ضد اسرائیلی بر روی اتوبوس ها نشان می دهند.

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، اقدام گروهی از فعالان صلح در آمریکا برای نصب تبلیغات ضد اسرائیلی بر روی اتوبوس های این کشور خشم گروه های یهودی را برانگیخته است.

هدف از نصب این تبلیغات بر روی 12 اتوبوس، اعتراض به حمایت آمریکا از اشغالگری صهیونیستها در سرزمین های اشغالی است.

پلاکاردهایی که بر روی این اتوبوس ها نصب می شود تصاویر کودکان فلسطین را نشان می دهد که کنار خانه های ویران شده خود ایستاده اند.

این گروه فعالان صلح ی،کهزار و 794 دلار را برای این تبلیغات که از روز دوشنبه، ششم دی،  همزمان با سومین سالگرد آغاز جنگ اسرائیل در غزه آغاز می شود،هزینه کرده است.

این تبلیغات به مدت چهار هفته بر روی اتوبوس های آمریکا خواهند ماند.

در وب سایت این گروه یکی از فعالان صلح به نام "راد ماست" به شدت تعهد دولت آمریکا در سال 2007میلادی برای ارائه 30 میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل در 10 سال آینده را مورد انتقاد قرار داده است.

این گروه در وب سایت خود آورده است : هدف این کمپین تبلیغاتی تأکید بر حقوق اساسی فلسطین ها برای زندگی در سرزمین خود و همچنین پایان دادن به کمکهای نظامی آمریکا به اسرائیل در زمانی است که خود این کشور دچار بحران اقتصادی است و بیکاری در آن به سرعت در حال افزایش است.

بنابرگزارش میدل ایست آنلاین، تبلیغات ضد اسرائیلی این گروه فعال صلح شامل تصاویر کودکانی با دستهای خونین و همچنین تصویر هیتلر است که شانه ها و بازوهای مردی را که صورت و سرش  را با چفیه فلسطینی پوشانده شده است.

پایان پیام/
 

کد خبر 7351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha