نخستین شبکه تلویزیون اینترنتی ورزش و جوانان در زنجان افتتاح می شود

علی خلیلی گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با شعار«با جوانان، برای جوانان» عصر امروز ۱۷ فروردین ماه افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های هفته جوانان گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با شعار«با جوانان، برای جوانان» با هدف انتشار اخبار مربوط به جوانان و انعکاس اقدامات و برنامه های سمن های جوانان استان و همچنین ارتباط مؤثر میان جوانان و مسئولین عصر امروز 17 فروردین ماه افتتاح می شود.

 

علی خلیلی به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در اجرای برنامه های متنوع اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته جوان با جوانان برتر استان و شهرستان ها گفتگو خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه هفته جوان امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشورشکلی متفاوت و مجازی خواهد داشت تصریح کرد: حمایت از برنامه های سمن های جوانان به مناسبت هفته جوان از جمله جوان شو مجازی، راه اندازی جوان تی وی و پویش ها و چالش های مردمی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از جمله ی برنامه های این هفته خواهد بود.

 

وی تهیه و پخش برنامه های آموزشی با موضوع مسائل جوانان با حضور مدیران و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان را از دیگر برنامه های این هفته خواند و گفت:  انتشار پویش #جوانان_زنجانی مبنی بر معرفی سمن های جوانان استان زنجان و تقدیر و تشکر آنان از کادر درمانی فعال در مقابله با بیماری کرونا یکی دیگر از برنامه های هفته جوان است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به  انعکاس برنامه جوان شو مجازی و انتشار کلیپ های آموزشی و معرفی برندگان چالش ها هم اشاره کد و گفت: انتشار کلیپ های آموزشی در مورد پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه و انتشار کلیپ ها و نماهنگ های شاد به مناسبت هفته جوان، ولادت حضرت علی کبر (ع) و نیمه شعبان از دیگر برنامه های هفته جوان است.

کد خبر 912763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha