محفل قرآنی تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در نجف اشرف

مرکز قرآن کریم وابسته به آستان مطهر علوی، محفل قرآنی تلویزیونی را به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) از طریق ماهواره آستان مطهر علوی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز قرآن کریم آستان علوی، شعبه محافل قرآنی وابسته به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی، محفل قرآنی تلویزیونی شعبانیه را به مناسبت میلاد امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد(علیهم السلام) آغاز کرد و این محفل قرآنی را به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) ادامه داد.

 

«امیر کسار» معاون مسئول شعبه محافل قرآنی گفت: این شعبه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام)، محفل قرآنی را که چهارمین محفل در طول ماه مبارک شعبان به شمار می آید، از طریق ماهواره آستان مطهر علوی پخش کرد.

 

کسار افزود: در این محفل قرآنی سید«تیسیر الموسوی» و «علی محمد الزبیدی» از قاریان ممتاز عراق به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند. در اختتامیه این محفل، گروه تواشیح آستان مطهر علوی در مدح حضرت علی اکبر(علیه السلام) به مدیحه سرایی و تواشیح خوانی اقدام کرد.

 

وی ادامه داد: این محافل قرآنی در طول ماه شعبان به مناسبت میلاد ائمه اطهار(علیهم السلام) با مشارکت قاریان و مدیحه سرایان نجف اشرف برگزار می شود.

 

معاون مسئول شعبه محافل قرآنی گفت: درشرایط کنونی که عراق برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می کند، مرکز قرآن کریم، مناسبت های اسلامی و میلاد ائمه اطهار(علیهم السلام) را از طریق ماهواره آستان مطهر علوی برگزار می کند و صدای قرآن کریم را به خانه های مومنان می رساند.

کد خبر 913299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha