دولتمردان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند

حجت‌الاسلام بهرامیان به بیانات رهبر انقلاب در رابطه با افزایش توان داخلی اشاره کرد و گفت: وقت آن رسیده است که برای شعار سال جامه عمل پوشیده شود و دولتمردان برای تحقق آن تلاش کنند.

«حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده است اظهار کرد: سالیان سال است که فکر و ذهن رهبر حکیم و معظم انقلاب بر مسئله تولید است و این یعنی اگر تولید کشور رونق پیدا کند و جهش داشته باشد، مشکلات جامعه یکی پس از دیگری حل می‌شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: جهش تولید یعنی اگز تمام امکانات و ظرفیت‌های کشور جهت تحقق شعار سال به‌کارگیری شوند، می‌تواند به پویایی اقتصاد کشور کمک کرده و باعث متکی شدن اقتصاد به داخل و افکار جامعه شود.

 

وی اذعان داشت: متکی شدن اقتصاد به داخل کشور، رونق مثبت در اقتصاد مردم، کاهش آمار بیکاری، برطرف شدن اختلاقات، کاهش فساد و ایجاد اشتغال برای جوانان را به همراه دارد که سبب تقویت زیربناهای اقتصاد مقاومتی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام بهرامیان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در رابطه با افزایش توان داخلی تصریح کرد: وقت آن رسیده است که برای شعار سال جامه عمل پوشیده شود و دولتمردان برای تحقق آن تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه تنها راه و روش جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های دنیا جهش تولید در تمام زمینه‌ها است عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن می‌تواند با از کارانداختن جهش تولید به اقتصاد جامعه ضربه وارد کند، ما باید با قوت و توان در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تا پس از چهار دهه که جمهوری اسلامی با اقتدار پیش رفته، به جایگاه اصلی خود برسد.

 

کد خبر 914527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha