۱۰ هزار خانواده نیازمند در اولویت  بسته های معیشتی قرارگاه شهید سلیمانی

خرم دل با بیان اینکه در فاز نخست ۱۰ هزار خانواده نیازمند در اولویت طرح بسته های معیشتی قرارگاه شهید سلیمانی قرار گرفتند، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ بسته هرکدام به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان توزیع شده است.

سردار «حمید خرم دل» در حاشیه نشست «قرارگاه مرکزی مواسات» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و سخنان سردار سلامی، در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد قرارگاه هایی در راستای کمک به افرد نیازمند ناشی از بیماری کرونا تشکیل شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های این قرارگاه ها را برگرفته از مکتب نورانی اسلام دانست و از استاندار استان که از ابتدای شیوع بیماری کرونا از هیچ اقدامی فروگذاری نکرد، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی یادآور شد: در این راستا افرادی که از شیوع بیماری کرونا به عنوان مثال رانندگان تاکسی، اتوبوس، خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند باید حمایت شوند؛ ضمن اینکه باید با استفاده از ظرفیت های مختلف این افراد شناسایی و معرفی شوند.

 

خرم دل محور اصلی سپاه فتح در زمینه اجرای این طرح ها را پایگاه های بسیج دانست و ادامه داد: در این راستا توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در دستور کار قرارگاه شهید «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح توزیع بسته های معیشتی تا عید فطر ادامه دارد و در صورت نیاز این طرح تمدید خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در فاز نخست 10 هزار خانواده نیازمند در اولویت این طرح قرار گرفتند که بسته معیشتی هرکدام از اینها، بین 300 تا 600 هزار تومان در نظر گرفته شده و نیازمند هزینه بسیار بالایی است.

 

خرم دل با اشاره به اینکه تلاش می شود از ظرفیت کارمندان، پیمانکاران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده شود، اظهار داشت: تاکنون 2 هزار و 100 بسته هرکدام به ارزش تقریبی 500 هزار تومان توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نگاه ما به این است که خرید اجناس در هر شهرستان به جهت کمک به بازاریان همان شهر صورت گیرد.

 

وی یادآور شد: باید بانک اطلاعات آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در هر شهرستان تهیه و با برگزاری نشست هایی، برآورد هزینه ها را داشته باشیم.

 

خرم دل گفت: با توجه به تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی، اعضای «قرارگاه مرکزی مواسات» هر شخصی را می توانند به عنوان یکی از نمایندگان خود در این قرارگاه معرفی کنند و گزارش کار هر هفته یک بار به قرارگاه مرکزی ارائه شود.

کد خبر 915701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha