آستین همت جوانان بروجری برای مقابله با ویروس منحوس کرونا

جوانان بروجردی برای مقابله با ویروس محوس کرونا به میدان آمده و در قالب برنامه های مختلف خدمت رسانی و فرهنگی یاری رسان مردم در شرایط بحرانی ناشی از کرونا ویروس هستند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد؛ با شیوع کووید 190 (کرونا ویروس) در جهان هر کشور به سبک و روش خود برای مقابله با این ویروس منحوس دست به کار شد.

 

در ایران اسلامی بار دیگر دست یاری مردم در قالب گروه های بسیجی و جهادی جلوه ای از نوعدوستی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

 

جوانان بروجردی هم آستین همت بالا زده و از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان دور هم جمع شده و برای کمک به مردم، شبکه بهداشت و درمان، نیازمندان و خانواده های بیماران کرونایی پیش قدم شدند.

 

 کانون فرهنگی هنری جوانان بروجرد و موکب مردمی جوانان بروجرد این روزها به جای  نگرانی برای سلامت خود، نگران سلامت همشهریان هستند و در میدان جهاد یاری رساندن به مردم در صحنه اجتماع حضوری فعال دارند.

 

راه اندازی ایستگاه ضدعفونی خودرو در ورودی شهربروجرد

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  مردان جهادگر و بسیجیان انقلابی موکب جوانان تا پایان شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم خواهند بود.

 

 

حسین اصالت پور اظهار داشت: به همت موکب جوانان بروجرد زیر نظر قرار گاه پدافند زیستی شهید شمسه بروجرد ایستگاه ضدعفونی خودرو در این شهرستان راه اندازی شده است.

 

وی بیان کرد: در این ایستگاه  در طول روز عموم خودروها بویژه خودروهای حمل و نقل عمومی ضدعفونی و گند زدایی می شود.

 

اصالت پوربا بیان اینکه مواد ضدعفونی مخصوص خودرو تهیه شده است و هیچ اثری بر روی رنگ ماشین ندارد، افزود: ضدعفونی خودرو در این تونل ضدعفونی کاملا اتوماتیک انجام می شود و هیچ فردی در معرض خطر قرار نمی گیرد.

 

 

مشارکت فعالان موکب جوانان بروجرد در ضدعفونی شهر

 

وی با اشاره به همکاری موکب جوانان بروجرد در ضدعفونی و گند زدایی از اماکن عمومی و محلات شهر بروجرد، بیان کرد: با مشارک جوانان این موکب هرشب یکی از محلات شهر بروجرد ضدعفونی و گند زدایی می شود.

 

اصالت پور ادامه داد: با مشارکت گروه های جهادی شهرستان بروجرد، هرشب محلات مختلف شهرستان بروجرد ضدعفونی و گند زدایی می شود.

 

 

ضدعفونی روزانه بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد

 

وی بیان کرد: به همت موکب جوانان بروجرد بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد که بیمارستان مرجع نگهداری بیماران کرونایی در شهرستان بروجرد است روزانه گند زدایی شده است.

 

راه اندازی حسینه مجازی موکب جوانان بروجرد

 

 

اصالت پور بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه  موکب مجازی جوانان بروجرد راه اندازی شد.

 

وی افزود: مناسبت های مذهبی، مولودی خوانی و برنامه های ویژه فرهنگی در عرصه مجازی توسط این موکب برگزار می شود.

 

اجرای طرح عیدانه برای یاری رساندن به نیازمندان

 

اصالت پور با اشاره به برنامه های موکب در دستگیری از نیازمندان، اذعان داشت: با مشارکت خیران طرح عیدانه موکب جوانان بروجرد برگزار شده است.

 

 

مدیر موکب جوانان بروجرد با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند  در این موکب و حمایت مستمر از آنان، افزود:  در طرح عیدانه تلاش شد کارت هدیه های تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: همچنین ویژه عید نوروز هم کارت هدیه های تهیه و در بین خانواده های نیازمند تحت پوشش موکب مردمی جوانان بروجرد توزیع شده است.

 

اصالت پور با بیان اینکه تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم می مانیم، اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد به در کنار مردم بودن و به مردم خدمت کردن افتخار می کند.

 

مدیرموکب جوانان بروجرد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، گفت: موکب مردمی جوانان بروجرد تلاش می کند با جلب مشارکت افراد توانمند و خیران در راستای رفع مشکلات نیازمندان و خانواده های بیماران کرونایی و افرادی که از بحران کرونا دچار مشکل شده اند، گام بردارد.

 

کد خبر 916173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha