لزوم توجه به حوزه های فرهنگی و اقتصادی شیراز در سال جهش تولید

آیت الله دژکام گفت: حوزه های فرهنگی و اقتصادی شیراز در سال جاری که سال «جهش تولید» است باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 1 اردیبهشت) در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: حوزه های فرهنگی و اقتصادی شیراز در سال جاری که سال «جهش تولید» است باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: این نامگذاری نشان می دهد که تقویت کشور در حوزه اقتصادی و تداوم اقتصاد مقاومتی تا چه اندازه مهم است.

وی اضافه کرد: کاهش زمان بهره برداری از پروژه ها در شیراز، افزایش بهره وری در سازمان ها و پرهیز از ریخت و پاش، کوتاه شدن زمان صدور پروانه ها و مبارزه با فساد اداری و ... به جهش تولید کمک فراوانی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حوزه های مختلف، بیان کرد: شهرداری شیراز در انجام اقدامات فرهنگی و آموزش شهروندی در فضای مجازی، روند موثری در پیش گرفته است
که در تحقق جهش تولید نقش مطلوبی خواهد داشت.

آیت الله دژکام تصریح کرد: پرهیز از اعمال سلیقه شخصی در 2 حوزه اقتصادی و فرهنگی از سوی مسئولان و سازمان ها باید جدی گرفته شود.

وی افزود: نقش شهرداری ها در مقایسه با سایر اداره ها برای اجرای طرح ها باید به درستی مشخص شود تا روند پیشبرد پروژه ها تسهیل شود.

امام جمعه شیراز، راه اندازی مرکز پژوهش های شورای شهر را نیز گام موثری در جهش تولید خدمات شهری دانست و گفت: زمانی که پروژه ای، پشتوانه و اساس علمی داشته باشد، بهتر و سریع تر اجرا خواهد شد.

کد خبر 918495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha