بسته های تبرکی مسجدمقدس جمکران در بیمارستان رفسنجان توزیع شد

۱۵۰ بسته تبرکی مسجدمقدس جمکران در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام رفسنجان توزیع شد.

محمودرضا محی الدینی امروز (3 اردیبهشت) در حاشیه توزیع بسته های تبرکی مسجدمقدس جمکران در بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان بیان کرد: به منظور ایجاد روحیه در پرستاران بسته های تبرکی هر بسته شامل نمک تبرکی، شکلات و تسبیح تبرکی از سوی مسجد مقدس جمکران تهیه و بین پرستاران بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان توزیع شد.

 

 

نماینده تولیت مسجد مقدس جمکران در استان کرمان با اشاره به اینکه 2 ماه است که پرستاران و کادر درمانی به طور جهادی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس حضور دارند؛ اظهار داشت: وقتی بسته های تبرکی به آن ها داده می شود به اذعان خودشان خستگی 2 ماه از تن شان بیرون می رود و حس معنوی خوشی در وجودشان دمیده می شود.

 

 

وی ادامه داد: هر سال در شب نیمه شعبان بسته های متبرک از مسجد جمکران بین مردم توزیع می شود امّا امسال این جشن ها به خاطر بحران کرونا و به دلیل جلوگیری از تجمعات در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، در میان پرستاران در حال توزیع است.

 

 

 

محی الدینی ادامه داد: در روزهای اخیر 180 بسته در بیمارستان افضلی پور کرمان، 100 بسته هم در بیمارستان امام علی(ع) زرند، 150 بسته هم در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان توزیع شد و در روزهای آینده هم 150 بسته بین پرستاران در بیمارستان سیرجان توزیع خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی مسجد جمکران در جنوب شرق کشور در شهرستان رفسنجان در اسفند ماه سال 1397 راه اندازی شده است؛ خاطرنشان کرد: 700 خادم در شهرستان رفسنجان داریم که به صورت گروه بندی هر پنجشنبه و جمعه ( 50 خادم ) به شهر مقدس قم اعزام می شوند و انتظامات مسجد جمکران قم را بر عهده دارند.

 

 

 

 

کد خبر 919202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha