مسابقه کتابخوانی نماز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود/ ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه نماز

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز است، گفت: اجلاس های استانی و شهرستانی نماز در سطح کلیه شهرستان های استان در سال جاری برگزار می شود.

«فیض الله رضایتی» صبح امروز(8 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی در سطح یاوران، دبیران و رابطین نماز از روی متن کتاب «پرتوی از اسرار نماز» درس ‌گفتارهای «حجت الاسلام محسن قرائتی» درباره نماز و آثار و اسرار آن در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی با بهره گیری از فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و  فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود، گفت: این مجموعه، به خاطر نوع تدوین و سبک بحث و دسته‌بندی‌های مناسب و تکیه بر آیات و احادیث فراوان، برای عموم اهل مطالعه، به ویژه مربیان و کسانی که به شکل کلاس‌داری به ارائه حقایق دین می‌پردازند، بسیار مفید است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام همچنین از  برگزاری برنامه «سی مسابقه، سی سئوال» هم به مناسبت ماه مبارک رمضان  در سطح استان با همکاری رسانه استانی و فضای مجازی خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تلاش شده که محور فعالیت های ستاد اقامه نماز استان و شوراهای اقامه نماز ادارات و دستگاه های اجرایی بر مبنای توسعه فرهنگ نماز با بهره گیری از فضای مجازی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه آزمون مسابقه کتابخوانی خرداد ماه سال جاری از طریق فضای مجازی و بستر اینترنت برگزار می شود، اظهار کرد: محور برنامه های ماه مبارک رمضان ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در بحث اقامه نماز در طی سال 98 است که با حضور شورایی متشکل از نماینده امام جمعه، نماینده استاندار، نماینده دستگاه های اجرایی، نماینده شورای برنامه ریزی استان و ستاد اقامه نماز استان در حال انجام است.

 

رضایتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح ادارات و نهادهای اجرایی استان، یادآور شد:  دستگاه های اجرایی که در حوزه اقامه نماز با بهره گیری از  فضای مجازی فعالیت داشته باشند در ارزیابی عملکرد اقامه نماز مورد توجه قرار می گیرند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه است، ابراز کرد: اجلاس های استانی و شهرستانی نماز در سطح کلیه شهرستان های استان در سال جاری برگزار می شود و از دستگاه های اجرایی برتر در حوزه اقامه نماز استان تقدیر می شود.

کد خبر 921048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha