انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار می شود

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار خواهد شد.

«غلامحسین غاربی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق آئین نامه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مهلت دو ساله هیئت رئیسه این شورا به اتمام رسیده و انتخابات هیئت رئیسه 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

 

مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد: مکاتبات ثبت نام برای حضور در انتخابات این هیئت رئیسه به مدیران و مسئولان روابط عمومی های استان ارسال شده و روند اداری آن پیگیری می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نیز همزمان با این انتخابات و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

غاربی افزود: نقش روابط عمومی ها در فرهنگ سازی شرایط شیوع بیماری کرونا نیز تعیین کننده بود و تاکید بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی نقش محوری و خطیری را ایفا کرده اند.

 

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای تحقق شعار سال طی سال جاری از دیگر برنامه های روابط عمومی ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان است که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

 

غاربی یادآور شد: همکاران روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های دولت در سال 98 چهره موفقی از خود نشان داد و امیدواریم این روند طی سال جاری نیز در سطح استان ادامه داشته باشد.

 

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل تاکید کرد: چهره موفق روابط عمومی ها بستگی به تعامل و ارزش گذاری مدیران نسبت به این جایگاه رفیع است و اولویت استراتژیک روابط عمومی ها باید تعامل سازنده با فعالان رسانه ای باشد.

کد خبر 922708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha