۲۰ بسته افطار و غذای گرم در بین خانواده نیازمند توزیع می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: ۲۰ بسته افطار و غذای گرم به همت فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تهیه و در بین خانواده نیازمند توزیع می شود.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 بسته افطار و غذای گرم به همت فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تهیه و در بین خانواده نیازمند توزیع می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این بسته های غذای گرم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می شود و تلاش می شود تا این اقدام خیرخواهانه با رعایت اصول بهداشتی صورت گیرد.

 

وی افزود: این ویژه برنامه هر هفته یک بار تا پایان ماه مبارک رمضان برای 20 خانواده نیازمند انجام می شود.

 

روشنی صبح خاطر نشان کرد: خیرین و اعضای کانون با مشارکت در تامین هزینه های این اقدام خیرخواهانه به رزمایش همدلی و کمک مومنانه پیوستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) ادامه داد: این جلوه های از جامعه مهدوی از که برای افزایش برادری و همیاری در این شرایط سخت به وجود آمده است.

 

روشنی صبح تاکید کرد: همکاری در ضدعفونی مسجد و محله، توزیع محلول های ضدعفونی در بین محرومان و توزیع بسته های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه های این کانون طی 2 ماه اخیر است.

 

وی اعلام داشت: تمامی برنامه ها و فعالیت های کانون در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در مشارکت و کمک مومنانه است.

کد خبر 922758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha