صیانت مکتبی از  کارکنان و ارکان بسیج را وظیفه خود می دانیم

حکمتی نیک گفت: مجموعه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه، صیانت مکتبی از همه کارکنان، سربازان و ارکان بسیج به منظور انجام رسالت ارزشمند سپاه، یعنی پاسبانی و صیانت همه جانبه از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را وظیفه خود می داند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیروس حکمتی نیک» عصر امروز (11 اردیبهشت) در دیدار شورای عقیدتی، سیاسی سپاه فتح با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تبریک ماه رمضان، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن شهادت مغز متفکر، دانشمند فرهیخته و فیلسوف گران سنگ استاد شهید «مرتضی مطهری» قرار داریم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شخصیت بزرگ در تبیین و تحلیل مبانی انقلاب اسلامی و نظام ولایی بسیار تاثیرگذار بود.

 

وی ادامه داد: شهید مطهری قبل از انقلاب اسلامی با حضور در مراکز دانشگاهی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه با سخنرانی های ارزشمند و در عرصه تصنیف ها و تالیف ها هم صاحب کتب ارزشمندی است که به تعبیر حضرت امام (ره)، صد در صد اسلامی هستند به عنوان یار امام و در کنار امام در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین بود.

 

حکمتی نیک یادآور شد: در تقویم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، روز 12 اردیبهشت و ایام نزدیک به شهادت «شهید مرتضی مطهری» به نام هفته تربیت و آموزش عقیدتی، سیاسی در سپاه نام گذاری شده که در این هفته، برنامه های متعدد و متنوع آموزشی برگزار می شود.

 

امام جمعه موقت یاسوج یکی از برنامه ها را تجلیل از دست اندرکاران، متصدیان و متولیان امور آموزشی اعم از مربیان، مسئولان و افرادی که حمایت و پشتیبانی از برنامه ها در سپاه و بسیج دانست.   

 

وی اظهار داشت: ماموریت اصلی مجموعه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رده های مختلف، صیانت مکتبی از همه کارکنان، سربازان و ارکان بسیج به منظور انجام رسالت ارزشمند سپاه، یعنی پاسبانی و صیانت همه جانبه از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

 

حکمتی نیک تاکید کرد: به همین دلیل هدف اصلی از برنامه های اعتقادی در سپاه و بسیج این است که ما پاسدارانی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که بتوانند ماموریت پاسبانی از انقلاب اسلامی را به زیبایی انجام دهند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد رسالت سپاه را در دو موضوع دانست و اضافه کرد: صیانت از انقلاب، دستاوردهای آن، تلاش برای پیشبرد نظام و معرفی گفتمان انقلاب اسلامی در منظر جهانیان و فراتر از منطقه جغرافیایی کشور از رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی ابراز داشت: برای انجام این رسالت سنگین، ماموریت مهمی به عهده سپاه و رده های مختلف از جمله نماینده ولی فقیه و معاونت عقیدتی، سیاسی آن گذاشته شده که برای ارتقاء سطح آموزش های اعتقادی، معنوی، قرآنی و سیاسی آحاد کارکنان تلاش کنند تا این رسالت ارزشمند پاسداری تحقق پیدا کند.

 

حکمتی نیک گفت: هفته تربیت و آموزش عقیدتی، سیاسی در سپاه بستری برای تجلیل از افرادی است که در این عرصه فعالیت های ارزشمندی در طول سال گذشته داشتند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به دلیل وضعیت کرونایی حاکم بر کشور و استان، امسال برگزاری برنامه اعتقادی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود و بیشتر در فضای مجازی و استفاده از کانال هایی که در بستر پیام رسان های داخلی طراحی شده و محتوا در این قالب تهیه شده و به صورت هماهنگ برای همه کارکنان ارسال می شود.

 

حکمتی نیک گفت: برنامه های تجمعی محدود شده، به گونه ای که فاصله اجتماعی به دلیل ویروس کرونا رعایت شود.

کد خبر 923375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha