آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ۱۷ اردیبهشت

زرین آمیزی گفت: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

«فاطمه زرین آمیزی» در گفت و گو با خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان با اشاره به تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 گفت: کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور باید منحصرا به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه  برای ثبت نام اقدام کنند.

 

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: باید کلیه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌ مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام نسبت به درج رشته های محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت نام در روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

زرین آمیزی تصریح کرد: داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی با آزمون و بدون آزمون دفترچه راهنما را به دقت مطالعه کنند.

کد خبر 923662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha