خادمان مسجد جمکران امشب مهمان «جشن رمضان»

​برنامه «جشن رمضان» در هفدمین افطار ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) میزبان ۳ خادمان مسجد جمکران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «جشن رمضان» امشب میزبان 3 خادمان مسجد جمکران است که تمام وقت خود رو وقف خدمت به مردم  و زائران کرده اند.
" پویا بیاتی " خواننده جوان کشورمان نیز مهمان دیگر برنامه است. همچنین قرار است در این برنامه از یک قطعه جدید با موضوع حضرت ولی عصر ( عج) با نام" اثر اشتیاق" رونمایی شود.
 برنامه  «جشن رمضان» ۹۹ کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی رسول آذر سرا و اجرای  حسین مولایی هرشب ساعت 19:45 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
 «جشن رمضان» امسال میزبان گروه ها و چهره های جهادی است که با دعوت از آنها و گفتگو پیرامون فعالیت شان ، بخشی از عملکرد این گروه های جهادی در قالب یک مستند نمایشی به تصویر کشیده می شود.
در کنار مهمانانی که از فعالان گروه های جهادی هستند، شخصیت‌ها و مهمانان ویژه و سوژه‌های خاصی هم در جشن رمضان 99 حضور خواهند یافت. در هر برنامه شگفتانه‌ای برای غافلگیری مهمانان و مخاطبان در نظر گرفته شده است که در زمان برنامه ارائه می شود.
بازیگر اصلی برنامه به نام «پیوست» در کنار خانم حلیمه سعیدی، پیوند دهنده بخش‌های برنامه است که با چاشنی طنز، سعی بر ارائه جذاب برخی اخبار، اطلاعات و نکات پیرامون موضوع و سوژه برنامه دارد.
پخش صلوات خاصه امام رضا ( ع) ،تلاوت قرآن و اذان زنده توسط قاریان ممتاز کشور ، گپ و گفت  با گروه جهادی و مهمانان برنامه، پخش دعای فرج و... از بخش های این برنامه است.
در پایان برنامه پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس ایشان به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهداء خواهد شد.
در این برنامه گروه های جهادی که در جشن رمضان دعوت شده اند، در پایان ماه مبارک رمضان یک گروه که بیشترین رای مردمی را کسب کرده اند، دوباره در برنامه دعوت و هدیه دریافت خواهند کرد. مخاطبان می توانند با شماره پیامک 50001520 رای خود را  به این برنامه ارسال کنند.

کد خبر 926931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha