سرچشمه خدمات امام رئوف در قم گسترده تر از گذشته می‌شود

حجت الاسلام تکیه ای از توزیع پنج هزار سبد معیشتی ویژه آسیب دیدگان از کرونا در قم خبرداد و گفت: انشاءالله سرچشمه خدمات امام رئوف در قم گسترده تر از گذشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «سید محمدباقر تکیه ای» عصر امروز(چهارشنبه 24 اردیبهشت) در همایش «تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی» که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان این که خدمات گسترده ای در طول ماه های قبل برای مقابله با کرونا در کشور صورت گرفت، گفت: بی شک همه این زحمت در جلب توجه و عنایت اهل بیت(ع) مؤثر خواهد بود.

 

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم  افزود: بدون تردید پیشتاز این میدان کادر پزشکی، رؤسای بیمارستان ها و گروه های جهادی از جمله بسیج و طلاب و عموم مردم بودند که همه ما قدردان این زحمات برای جامعه هستیم.

 

وی با اشاره به خدمات آستان قدس رضوی در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان خاطرنشان کرد: فلسفه این جلسه سفره مهربانی امام رئوف بود که همگام با برنامه ملی در قم افتتاح شد و در جریان آن، توزیع پنج هزار بسته متبرک حضرت امام رضا(ع) در آیین خاصی با رعایت شرایط خاص انجام می‌ شود.

 

حجت الاسلام تکیه ای در ادامه عنوان کرد: مناسب بود یک جلسه باشکوه با جمعیتی بزرگ تر داشته باشیم و به دلیل پروتکل های بهداشتی ناچار بودیم به حداقل افراد و حضور کم بسنده کنیم و امروز تجلیل از مدافعان سلامت را نیز داریم برای کسانی که در رزمایش مواسات و همدلی گل کاشته اند.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که سرچمه خدمات رضوی انشاءالله روز به روز در قم گسترده تر شود، گفت: آستان قدس رضوی در استان قم بیش از چند ده کانون خادم یاری فعال دارد و امیدواریم این رودخانه جوشان و خروشان خدمت به محبان و شیعیان اهل بیت(ع) تدوام پیدا کند.

کد خبر 928469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha