پویش «ختم قرآن خانوادگی» در روستای منج برگزار شد

فرامرزی گفت: پویش «ختم قرآن خانوادگی» به همراه جلسه اخلاق و آیین احیای شب بیست و سوم ماه رمضان به همت کانون فرهنگی هنری یاس مدینه در منزل یکی از اهالی محل روستای منج برگزار شد.

«هدایت فرامرزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای مقابله با این ویروس پویش «ختم قرآن خانوادگی» در منزل یکی از اهالی محل روستای منج برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج ادامه داد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور مردم از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه در یکی از منازل اهالی محل برگزار می شود.

 

وی افزود: جلسه اخلاق و آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز به همت فعالان کانون فرهنگی هنری یاس مدینه از دیگر برنامه های برگزار شده توسط کانون فرهنگی هنری یاس مدینه بود.

 

فرامرزی گفت: در آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف در این مراسم معنوی شرکت کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج ادامه داد: قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و عزاداری از جمله برنامه های آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در روستای منج بود.

 

 

 

کد خبر 929337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha